بازدید 8087

جزییات جدید قانون مهاجرت آمریکا

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد شهروندان دو تابعیتی که تبعه هر یک از کشورهای مورد اشاره در فرمان ترامپ باشند نیز به مدت ۹۰ روز از ورود به آمریکا منع خواهند شد.
کد خبر: ۶۶۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵ 29 January 2017
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد شهروندان دو تابعیتی که تبعه هر یک از کشورهای مورد اشاره در فرمان ترامپ باشند نیز به مدت ۹۰ روز از ورود به آمریکا منع خواهند شد.

به گزارش تسنیم، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد شهروندان دو تابعیتی که تبعه هر یک از کشورهای مورد اشاره در فرمان ترامپ باشند نیز به مدت 90 روز از ورود به آمریکا منع خواهند شد.جزئیات جدید از فرمان اجرایی ترامپ برای منع موقت ورود اتباع کشورهای مسلمان به آمریکا به شرح زیر است:

- شهروندان دو تابعیتی که تبعه هر یک از کشورهای مورد اشاره در فرمان ترامپ باشند نیز به مدت 90 روز از ورود به آمریکا منع خواهند شد.

- محدودیتهای مهاجرتی شامل حال شهروندانی که اصالتاً تبعه هر یک از هفت کشور ایران، سوریه، عراق، سومالی، سودان، سوریه، لیبی و یمن هستند اما در حال سفر با گذرنامه صادر شده توسط یک کشور دیگر هستند نیز می شود. این به معنی آن است که به عنوان مثال از ورود شهروندان عراقی که خواستار ورود به آمریکا با گذرنامه انگلیسی هستند نیز جلوگیری خواهد شد.

- محدودیت های دو تابعیتی، شهروندانی که علاوه بر تابعیت هر یک از 7 کشور مورد نظر، تابعیت آمریکایی دارند را شامل نخواهد شد.

بیانیه وزارت خارجه آمریکا که به رویت وال استریت ژورنال رسیده همچنین اعلام می‌کند منع سفر 90 روزه به آمریکا فقط حال شهروندان هفت کشور ایران، عراق، سومالی، سودان، سوریه، لیبی و یمن نیست و فراتر از آن را شامل می شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با امضای دستوری که هدف از آن "حفاظت از آمریکا در مقابل حملات تروریستی" خوانده شده ورود پناهجویان به آمریکا را برای چهار ماه معلق کرد و موقتاً بازدید شهروندان هفت کشور با اکثریت مسلمان از جمله اتباع ایران به آمریکا را ممنوع کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر