بازدید 8901
۵

خودسوزي دختر 16 ساله به خاطر نمره صفر

کد خبر: ۶۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 29 January 2017
دختر دانش‌آموز نوجواني وقتي متوجه شد يكي از معلمانش به او نمره صفر داده است در نزديكي مدرسه اقدام به خودسوزي كرد و چند روز بعد در بيمارستان فوت كرد. با شكايت پدر دختر دانش‌آموز از معلم و مدرسه دخترش، تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران آغاز شد.
 
به گزارش جوان، صبح روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه مأموران پليس پايتخت از مرگ مشكوك دختر نوجواني در يكي از بيمارستان با خبر و راهي محل شدند. مأموران پليس در محل حادثه با جسد دختر 16 ساله‌اي روبه‌رو شدند كه بر اثر شدت سوختگي فوت كرده بود.

بررسي‌ها نشان داد دختر فوت شده كه دانش‌آموز بوده، چند روز قبل در نزديكي مدرسه‌اش اقدام به خودسوزي كرده كه پيكر نيمه‌جانش به بيمارستان منتقل مي‌شود. پس از اين تيم پزشكي تلاش زيادي براي نجات جان دختر 16 ساله انجام مي‌دهد، اما در نهايت وي پس از چند روز مراقبت‌هاي ويژه به خاطر شدت سوختگي به كام مرگ مي‌رود.
 
مأموران همچنين در بررسي‌هاي ميداني دريافتند دختر 16 ساله قبل از اقدام به خودسوزي وصيتنامه نوشته و علت خودسوزي‌اش را توضيح داده است. بررسي دستنوشته دختر فوت شده نشان داد، وي به خاطر گرفتن نمره صفر از يكي از معلمانش دست به خودسوزي زده است. دختر 16 ساله نوشته بود: وقتي معلمم به من نمره صفر داد، خيلي عصباني شدم و تصميم گرفتم تا به زندگي‌ام پايان دهم.

 همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه پدر دختر فوت شده در اداره پليس حاضر شد و از معلم و مسئولان مدرسه دخترش شكايت كرد. جسد در پايان به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چقدر بچه های امروزی حساس هستند!!!!

دوره ما صفر، کتک از معلم و بعد خانواده بود باز هم کار خودمونو می کردیم و بی خیال بودیم :))))
چه موقع قرار است سیستم آموزشی ما اصلاح شود خدا می داند بخدا نمره مزخرفترین روش ارزیابی است بروید از فنلاند و دانمارک وسوئد لااقل کپی کنید که در مدارس چه می کنند
معلم باید مظهر عاطفه و محبت باشه. شغل معلمی شغل انبیاء است. شغلی که باید ایثار کرد نه این که با سخت گیری های بی حد و مرز کار را به جایی رساند که یک شاگرد مظلومانه از دنیا بره.
رفیق دوران راهنمایی من بارها صفر از معلمان گرفت و الان یکی از مدیران گمرک غرب است . و در حساب بانکی اش دهها صفر وجود دارد.
این معلما اکثرن ادمایین که از سر اجبار معلم شدن، هزار جور بلا سر بچه مردم میارن، حالا چون توی سالای اخیر نمیتونن تنبیه بدنی یا لفظی بکنن به چیزای دیگه متوسل میشن....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر