بازدید 6549

حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

دبیرکل جبهه ایستادگی تأکید کرد: مهمترین شاخص در خدمت به نظام در اوضاع کنونی، با مردم بودن و درد آنان را حس کردن است و این هدف جز با رویکرد انقلابی و ایمان به سرمایه های انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود.
کد خبر: ۶۶۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 28 January 2017
شورای عالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در جلسه مورخ 6/11/95 با اکثریت آرا، حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرد.
 
به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام دکتر یدالله حبیبی دبیرکل این جبهه ضمن اعلام این خبر گفت: این تصمیم بعد از چند نشست شورای عالی و بررسی ابعاد موضوع و در نظر گرفتن شرایط سیاسی و اجتماعی  کشور گرفته شد.
 
حجت الاسلام حبیبی، وفاق بین نیروهای انقلاب اسلامی را از مؤلفه های پایدار و پیش برنده نظام دانست و گفت: با به کار بردن راهبرد وحدت و هم افزایی، امکان تجمیع همه نیروهای انقلاب و استفاده از همه ظرفیت ها ممکن خواهد بود.
 
وی با توجه به اینکه احزاب بنا به دلایلی تا کنون نتوانسته اند رسالت خود را عملی کنند، تقویت رویکردهای مردمی در تصمیم سازی و اجرای  برنامه ها را اجتناب ناپذیر دانست.
 
دبیرکل جبهه ایستادگی، دغدغه امروز نظام را کارآمدی و ارائه تصویر توانمند در حل مشکلات مردم خاصه در بخش های اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود تجمیع نیروهای  توانمند، دلسوز و علاقه مند به نظام حول محور مقام معظم رهبری است.
 
وی تأکید کرد: مهمترین شاخص در خدمت به نظام در شرایط فعلی با مردم بودن و درد آنان را حس کردن است و این هدف جز با رویکرد انقلابی وایمان به سرمایه های انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود.
 
دکتر حبیبی با بیان اینکه عنوان نیروهای انقلاب اسلامی به معنی نفی دیگران نیست، بلکه تأکید بر مهمترین ویژگی در دوره فعلی برای عمل به رهنمودهای رهبری و مراقبت از ارزش های اسلامی، درک شرایط داخلی و خارجی و بالابردن کارآمدی نظام و تحقق عدالت و پیشرفت است، گفت: حضور همه گروه های وفادار به نظام با سلیقه های متفاوت را در فعالیت های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ضروری دانست.
 
دبیر کل جبهه ایستادگی، حمایت از این تشکل مردمی را به معنی ادغام احزاب و جبهه ها در آن ندانست و افزود:  رویکرد حمایت از این جبهه مردمی به معنی هم افزایی سلیقه های گوناگون بر وحدت حداکثری و تأکید بر مشترکات  و هم افزایی سلیقه های گوناگون است و همه احزاب و گروه ها، ظرفیت های خود را همراه این تشکل بزرگ مردمی برای ایفای مسئولیت تاریخی به کار خواهند بست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل