بازدید 3942
۱

نخست وزیر ژاپن و ترامپ دیدار می کنند

نخست وزیر ژاپن از دیدار خود با ترامپ در ماه فوریه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 28 January 2017
نخست وزیر ژاپن از دیدار خود با ترامپ در ماه فوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر ژاپن ضمن خبر دادن از قرار ملاقات خود با رئیس جمهور جدید آمریکا در تاریخ دهم فوریه، بر اهمیت اتحاد میان توکیو و واشنگتن تاکید کرد.

«آبه» گفت: در ملاقات دهم فوریه، من مایل به تبادل نظر در خصوص مسائل اقتصادی و امنیتی به طور کلی (با ترامپ) هستم.

دولت «ترامپ» در یکی از نخستین نشست های خود، بر روابط دوجانبه با ژاپن و لزوم مذاکره بر سر آن تاکید کرده بود. این درحالیست که ژاپن پیشتر روز جمعه اعلام کرده بود آماده هرگونه پیشامد و تغییر احتمالی در نوع و شکل روابط تجاری میان دو کشور است.

گفتنی است رهبران دو کشور پیشتر در خصوص صنعت خودروسازی و تبادلات تجاری میان توکیو و واشنگتن در خصوص این صنعت به صورت تلفنی صحبت کرده بودند.

سخنگوی دولت ژاپن همچنین روز گذشته نسبت به آماده شدن کشورش برای مواجهه با هرگونه تغییر احتمالی در روابط تجاری با آمریکا خبر داد.

گفته می شود این سخنان «یوشیهیده سوگا» پس از صدور دستور «دونالد ترامپ» برای خروج کشورش از پیمان ترانس پاسیفیک انجام می شود.

«سوگا» در جریان کنفرانس خبری خود با اشاره به این موضوع گفت: این درست است که ما در حال آماده سازی خود برای مواجهه با هر حالت ممکن هستیم.

وی همچنین از اقدام کشورش برای رصد کردن تاثیرات ناشی از روابط جدید میان آمریکا و مکزیک بر توکیو خبر داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم که خودش مسبب ان بود دو دستی چسبیده به اقتصاد و تجارت و همه چیز را به حال خودش رها کرده و از همه چیز غافل شده.اگر تمام دنیا ژاپن را اینطوری بپسندند من یکی نمی پسندم.مخالف تجارت و اقتصاد نیستم چون راهی جز ان نیست.ولی ژاپن این وسط چسبیده به اقتصاد و تجارت و خودش را مسخره کرده.کلا من اگر ژاپن بودم ترجیح می ادم تو ان ژاپن قبل از جنگ زندگی می کردم.ژاپنی ها فقط و فقط به اقتصاد و تجارت توجه می کنند.نه انسانیت براشون مهمه نه فرهنگ نه سیاست نه امنیت-خلاصه بعد از جنگ جهانی دوم کشور واقعا مزخرفی شده و غیر از اقتصادش که زیر نظر امریکا و با کمک امریکا به اینجا رسیده.بقیه چیزهاش کاملا مزخرفه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان