بازدید 2686

وضعیت آمار ورشکستگی افراد در انگلیس

گزارش رسمی دولت انگلیس که روز شنبه منتشر شد حاکی از آن است که آمار ورشکستگی افراد در این کشور به دلیل ناتوانی در پرداخت قروض شان به بالاترین حد در طی شش سال گذشته رسیده است.
کد خبر: ۶۶۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 28 January 2017
گزارش رسمی دولت انگلیس که روز شنبه منتشر شد حاکی از آن است که آمار ورشکستگی افراد در این کشور به دلیل ناتوانی در پرداخت قروض شان به بالاترین حد در طی شش سال گذشته رسیده است.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام آژانس خدمات ورشکستگی وابسته به وزارت تجارت انگلیس، در سال گذشته 2016 میلادی در این کشور در کل 90 هزار و 930 نفر ورشکسته شده‌اند که نسبت به سال قبل از آن 13 درصد رشد نشان می‌دهد که این بالاترین حد از سال 2010 میلادی شمرده می‌شود .

این آمار مؤید آن است که از هر 506 بزرگ‌سال انگلیسی یکی از آنها در سال 2016 میلادی به دلیل عدم توانایی در پرداخت قروض خود از جمله بازپرداخت بدهی شان به بانک ها، دچار ورشکستگی شده است. 

بر اساس آمار یاد شده شمار شرکت‌های ورشکسته انگلیسی که به‌عنوان یکی از زیرشاخه‌های شاخص کسب‌وکار شمرده می شود، در سال 2016 میلادی بالغ‌بر 16 هزار و 502 مورد بوده که نسبت به سال 2015 میلادی 12.6 درصد رشد نشان می‌دهد که بالاترین حد از سال 2011 میلادی است.

در همین حال به گزارش اسکای نیوز، آمارهای منتشرشده از سوی 'بانک رسنت انگلیس '، نشان می‌دهد که میزان قروض مشتری‌های این بانک به بالاترین حد طی یازده سال گذشته رسیده است.

براساس این گزارش، این مساله مؤید آن است که خانوارهای انگلیسی برای پوشش هزینه‌های مصرفی خود با مشکل جدی برخورد کرده‌اند. 

به گفته تحلیل گران اقتصادی، افزایش میزان بدهی خانوارهای انگلیسی و بالا رفتن شمار ورشکستگی در انگلیس زنگ خطری جدی برای پایداری اقتصاد این کشور که هم‌اینک با عدم قطعیت به دلیل برگزیت و افزایش نرخ تورم مواجه هست، بشمار می‌آید.

این تحلیل گران معتقدند که اگرچه نرخ بهره بین‌بانکی در انگلیس پایین است، اما افزایش نرخ تورم فشار زیادی می‌تواند به خانوارهای انگلیسی وارد سازد.

برخی از منابع اقتصادی هشدار داده اند که میزان بدهی‌های خانوارهای انگلیسی با ادامه این روند ممکن است تا سال مالی 2019 - 2020 به رقم نزدیک به پنجاه میلیارد پوند برسد که بدهی بسیار بالا و غیر پایدار است و در صورت بروز هر نوع شوک اقتصادیِ غیرمنتظره، ممکن است ناگهان منجر به سقوط اقتصاد و سیستم بانکی انگلیس شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها