بازدید 4193

درگیری عزیزی با خبرنگاران

خداداد عزیزی در پایان بازی پرحاشیه با فولاد خوزستان با خبرنگاران اهوازی درگیری لفظی پیدا کرد که البته این درگیری لفظی زمانی که به درگیری فیزیکی کشیده شد، با حضور دیگر خبرنگاران خاتمه یافت.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 28 January 2017
سرمربی سیاه جامگان با خبرنگاران اهوازی در پایان مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی در پایان بازی پرحاشیه با فولاد خوزستان با خبرنگاران اهوازی درگیری لفظی پیدا کرد که البته این درگیری لفظی زمانی که به درگیری فیزیکی کشیده شد، با حضور دیگر خبرنگاران خاتمه یافت.
 
عزیزی که با عصبانیت در جمع خبرنگاران معترض حاضر شد، در پاسخ به این سوال که مگر در آلمان که شما فوتبال حرفه ای بازی می کردید، این اتفاق رخ می دهد گفت که ایران و آلمان تفاوت دارد. در آلمان هم هواداران صندلی‌ها را نمی‌شکنند. چون پنالتی شما را رد کردند باید شهر را آتش بزنید؟
 
این پاسخ عزیزی باعث شد تا هواداران با لحنی تند از سرمربی سیاه جامگان بخواهند سوالات آنها را با سوال پاسخ ندهند، که این حرف باعث آغاز خشم عزیزی شد. او در پاسخ به اعتراض خبرنگاران گفت: دوست دارم سوال را با سوال جواب بدهم چون شما نمی‌توانید به من بگویید که چکار کنم. اگر من اشتباه کردم شما هم اشتباه کردید. من می‌توانم جواب شما را ندهم پس شما نباید به من بگویید که چطور صحبت کنم.
 
پس از این اتفاق بود که خبرنگاران با عزیزی درگیر شدند که این درگیری با وساطت برخی دیگر از خبرنگاران به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر