بازدید 2536
استاندار کرمان:

کاری کنید که نخبگان برای انتخابات شورای شهر و روستا کاندید شوند

استاندار کرمان خطاب به گروه‌های سیاسی گفت: در شرایط کنونی معتقدیم که باید فعالان سیاسی به دنبال نخبگانی باشد که مشخصه کار آنها شهرداری و شوراهای شهر و روستا باشند. به گزارش ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" شامگاه پنجشنبه در جلسه با فعالین سیاسی استان کرمان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی به جرات اسطوره شجاعت، آزادگی، حریت و هویت نظام بودند و مردم کشور و استان کرمان نیز به درستی در مراسم تشییع و بزرگداشت ایشان از زحمات بی شائبه وی قدرشناسی کردند. وی در ادامه به وضعیت سیاسی و توسعه‌ای استان کرمان اشاره و اظهار کرد: به لطف خداوند، از ابتدای کار در استانداری کرمان به دنبال سیاستی یکنواخت و بر مبنای اعتدال و توسعه بودیم که خوشبختانه این مهم تاکنون استمرار پیدا کرده است. رزم حسینی با اشاره به فضای سیاسی آرام در استان کرمان افزود: در این راستا و از ابتدای سال جاری، 40 شخصیت سیاسی از گرایش های مختلف در استان کرمان برنامه داشتند که کوچترین مشکل در آنها به وجود نیامده است که نمونه بارز آن را می توان به حضور علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در کرمان اشاره کرد. استاندار کرمان در ادامه به دیدار سه هفته پیش خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی و ارائه گزارشی از عملکرد استان کرمان اشاره و اظهار کرد: ایشان به خوبی مدل اقتصاد مقاومتی اجرا شده در استان و شهرستان قلعه گنج را درک کردند و معتقدیم پیاده شدن این مدل نیز ناشی از عقلانیت و بلوغ سیاسی حاکم بر استان کرمان است و امیدواریم این راه همچنان استمرار پیدا کند. وی با بیان اینکه راه خودمان را به درستی پیدا کرده ایم اظهار کرد: اقدامات خوبی در استان و در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است اما باید بپذیریم که اطلاع رسانی صحیح و به موقعی نتوانسته ایم انجام دهیم و مردم باید نسبت به محیط پیرامون خود و اتفاقات افتاده در استان آگاهی پیدا کنند. رزم حسینی در ادامه به انتخابات اردیبهشت ماه سال 96 اشاره و اظهار کرد: در اردیبهشت ماه دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را در پیش رو داریم که معتقدم انتخابات شوراهای شهر و روستا بسیار مهم است زیرا که آینده این شهر و آینده فرزاندمان در گروی انتخاب درست برای شهر و روستایمان است. وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای شهرداری کرمان و معوقات ایجاد شده در این ارگان اظهار کرد: بودجه شوراها و شهرداری ها 600 میلیارد تومان هرساله از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده است این در حالی است که بودجه عمرانی استان 250 میلیارد تومان است که نشان می دهد نیازمند افراد نخبه در این حوزه می باشیم این در حالی است که نخبگان خود را برای انتخابات شورای شهر و روستا کاندید نمی کنند. استاندار کرمان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در شهرداری ها، خطاب به گروه های سیاسی گفت: در شرایط کنونی معتقدیم که باید فعالان سیاسی به دنبال نخبگانی باشد که مشخصه کار آنها شهرداری و شوراهای شهر و روستا باشند. رزم حسینی ادامه داد: به عنوان نماینده دولت موظف هستیم فضا و بستر مناسبی را برای حضور هرچه با شکوهتر مردم در انتخابات آماده کنیم اما وظیفه گروه ها و تشکل های سیاسی این است که به دنبال افرادی باشند که شایسته حضور در شورهای شهر و روستا باشند و باید افرادی کاندید شوند که در راستای توسعه عمرانی شهر نخبه بوده و بدانند که این پول چگونه خرج شود.
کد خبر: ۶۶۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 28 January 2017
به گزارش ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" شامگاه پنجشنبه در جلسه با فعالین سیاسی استان کرمان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی به جرات اسطوره شجاعت، آزادگی، حریت و هویت نظام بودند و مردم کشور و استان کرمان نیز به درستی در مراسم تشییع و بزرگداشت ایشان از زحمات بی شائبه وی قدرشناسی کردند.
وی در ادامه به وضعیت سیاسی و توسعه‌ای استان کرمان اشاره و اظهار کرد: به لطف خداوند، از ابتدای کار در استانداری کرمان به دنبال سیاستی یکنواخت و بر مبنای اعتدال و توسعه بودیم که خوشبختانه این مهم تاکنون استمرار پیدا کرده است.
رزم حسینی با اشاره به فضای سیاسی آرام در استان کرمان افزود: در این راستا و از ابتدای سال جاری، 40 شخصیت سیاسی از گرایش های مختلف در استان کرمان برنامه داشتند که کوچترین مشکل در آنها به وجود نیامده است که نمونه بارز آن را می توان به حضور علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در کرمان اشاره کرد.
استاندار کرمان در ادامه به دیدار سه هفته پیش خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی و ارائه گزارشی از عملکرد استان کرمان اشاره و اظهار کرد: ایشان به خوبی مدل اقتصاد مقاومتی اجرا شده در استان و شهرستان قلعه گنج را درک کردند و معتقدیم پیاده شدن این مدل نیز ناشی از عقلانیت و بلوغ سیاسی حاکم بر استان کرمان است و امیدواریم این راه همچنان استمرار پیدا کند.
وی با بیان اینکه راه خودمان را به درستی پیدا کرده ایم اظهار کرد: اقدامات خوبی در استان و در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است اما باید بپذیریم که اطلاع رسانی صحیح و به موقعی نتوانسته ایم انجام دهیم و مردم باید نسبت به محیط پیرامون خود و اتفاقات افتاده در استان آگاهی پیدا کنند.
رزم حسینی در ادامه به انتخابات اردیبهشت ماه سال 96 اشاره و اظهار کرد: در اردیبهشت ماه دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را در پیش رو داریم که معتقدم انتخابات شوراهای شهر و روستا بسیار مهم است زیرا که آینده این شهر و آینده فرزاندمان در گروی انتخاب درست برای شهر و روستایمان است.
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای شهرداری کرمان و معوقات ایجاد شده در این ارگان اظهار کرد: بودجه شوراها و شهرداری ها 600 میلیارد تومان هرساله از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده است این در حالی است که بودجه عمرانی استان 250 میلیارد تومان است که نشان می دهد نیازمند افراد نخبه در این حوزه می باشیم این در حالی است که نخبگان خود را برای انتخابات شورای شهر و روستا کاندید نمی کنند.
استاندار کرمان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در شهرداری ها، خطاب به گروه های سیاسی گفت: در شرایط کنونی معتقدیم که باید فعالان سیاسی به دنبال نخبگانی باشد که مشخصه کار آنها شهرداری و شوراهای شهر و روستا باشند.
رزم حسینی ادامه داد: به عنوان نماینده دولت موظف هستیم فضا و بستر مناسبی را برای حضور هرچه با شکوهتر مردم در انتخابات آماده کنیم اما وظیفه گروه ها و تشکل های سیاسی این است که به دنبال افرادی باشند که شایسته حضور در شورهای شهر و روستا باشند و باید افرادی کاندید شوند که در راستای توسعه عمرانی شهر نخبه بوده و بدانند که این پول چگونه خرج شود.
منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار