بازدید 1837

برگزاری نشست‌‌های مستمر درباره انتخابات ۹۶

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از برگزاری نشست‌‌های مستمر سه‌جانبه مجلس، دولت و وزارت کشور درباره انتخابات ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 28 January 2017
قاسم میرزایی‌نکو عضو هیئت‌رئیسه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست سه‌جانبه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای شهر، وزارت کشور و شورای نگهبان، گفت: نشست سه‌جانبه، مجلس، دولت و وزارت کشور به منظور هماهنگی‌های بیشتر برای برگزاری انتخابات شوراها، میان‌ دوره‌ای خبرگان در حوزه انتخابیه تهران و ریاست‌جمهوری در محل مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که معاون سیاسی وزیر کشور نیز حضور داشت، وی بر برگزاری انتخابات در کمال آرامش و به دور از هرگونه جنجال تأکید کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: در این جلسه قرار بود دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رأی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز مورد آزمایش قرار گیرد که قرار شد این کار در نشست‌های آینده انجام شود.

میرزایی‌نکو اضافه کرد: جلسات مشترک سه‌‌جانبه، مجلس، دولت و وزات کشور درباره انتخابات 96 هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار