بازدید 6371
با معرفی ده کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری؛

صفحه انتخابات «تابناک» آغاز به کار کرد

صفحه انتخابات سایت خبری و تحلیلی «تابناک» (tabnak.ir/fa/election) با هدف ایجاد فضای انتشار آزادانه اطلاعات و اخبار احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی، کاندیداها و نهادهای برگزارکننده انتخابات و به منظور ایجاد شناخت بیشتر برای واجدان شرایط رأی دهی از فضای سیاسی و اقدام به انتخاب بهتر از سوی آنان، کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۶۶۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 01 February 2017
در صفحه انتخابات «تابناک» http://tabnak.ir/fa/electionعلاوه بر انتشار گزارش ها، گفت و گوها و اخبار روز مربوط به دو رخداد مهم انتخاباتی 29 اردیبهشت ماه سال 96، بخش های مختلفی و متنوعی در نظر گرفته شده تا مخاطبان بیشتر در جریان فضای سیاسی کشور و همچنین اخبار مربوط به این حوزه قرار بگیرند.

در این صفحه که در فاصله چهار ماه تا انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و همچنین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرده است، قسمت کاندیداهای احتمالی، یکی از بخش های جذاب به شمار می رود که 10 نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در آن به صورت مشروح از حیث تحصیلات، توانمندی ها، تخصص ها، مسئولیت ها، مواضع و ... معرفی شده اند. این بخش می تواند به مخاطبان کمک کند تا شناخت بیشتری نسبت به کاندیداهای انتخابات آینده داشته باشند.

یکی دیگر از آیتم های جذاب در صفحه انتخابات «تابناک»، قسمت مربوط به انتخابات ایران در رسانه های خارجی است که به نشر خبرها، تحلیل ها و گزارش های رسانه های خارجی در خصوص انتخابات ایران می پردازد. پایین این قسمت، بخش نظرسنجی است که دائما موضوعات مربوط به انتخابات آتی را در معرض رأی مخاطبان قرار می دهد.

از دیگر بخش های مهمی که احتمالا مورد توجه مخاطبان «تابناک» قرار بگیرد، آیتم «با مردم» صفحه انتخابات است. در این بخش بنا داریم نظریات مردمی، تحلیل ها، دیدگاه ها، انتقادات و در مجموع حرف مردم در ارتباط با انتخابات، افراد، کاندیداها و گروه های سیاسی را بدون دخل و تصرف منتشر کنیم. لذا نظراتی که کارشناسانه، منطقی و به دور از توهین به افراد و گروه های سیاسی باشد، در قسمت «با مردم» صفحه انتخابات سایت «تابناک» عینا منتشر خواهد شد.

صفحه انتخابات سایت «تابناک» آغاز به کار کرد

بخش مربوط به احزاب و تشکل های سیاسی، می تواند از دیگر قسمت های جذاب برای گروه های سیاسی قلمداد شود. از آنجا ه بسیاری از اخبار احزاب، تشکل ها و گروه های سیاسی به دلیل بالا بودن حجم اخبار انتخاباتی در آستانه برگزاری این رویداد مهم مورد توجه قرار نمی گیرد و منتشر نمی شود، لذا در این بخش بنا داریم همه خبرهای مربوط به گروه های سیاسی و تصمیم گیری های انتخاباتی آن ها را در این برهه منتشر کنیم؛ بنابراین، احزاب می توانند از  راه های ارتباطی با سایت تابناک، اخبار خود را آنلاین برای ما ارسال کنند، تا در قسمت یاد شده منتشر شود.

آیکون مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از دیگر بخش های متنوع صفحه انتخابات «تابناک» است که همه خبرهای مربوط به این انتخابات در سراسر کشور در بخش مربوطه مورد انتشار قرار می گیرد. لذا مخاطبان می توانند برای اطلاع از اخبار مربوط به انتخابات شوراها در سراسر کشور به این بخش مراجعه کنند. بخش مربوط به قوانین و سیاست های کلی انتخابات از دیگر قسمت هایی است که به صورت ثابت در صفحه انتخابات در معرض نگاه مخاطبان قرار گرفته است تا آنها بتوانند ضمن مطالعه این بخش با قوانین مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، قوانین انتخابات شوراها و سیاست های کلی انتخابات آشنا شوند.

بخش هایی نظیر چند رسانه ای، آخرین اخبار انتخاباتی، گزارش، گفت و گو و دیدگاه از دیگر قسمت های صفحه انتخابات سایت «تابناک» است که در آن آخرین خبرهای انتخاباتی، گزارش، گفت و گوها، یادداشت و دیدگاه ها و همچنین کلیپ ها و تصاویر چند رسانه ای مربوط به انتخابات به نمایش گذاشته می شود.

برای خواندن آخرین اخبار انتخاباتی کشور، می توانید صفحه انتخابات سایت «تابناک» به آدرس اینترنتی http://tabnak.ir/fa/election مراجعه کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار