بازدید 5097
۳

انتقاد آیت‌الله علوی‌گرگانی از بانک‌ها

مرجع تقلید شیعیان گفت: بانک‌ها به‌جای آن‌که در خدمت اشتغال باشند با گرفتن سودهای سرسام‌آور حتی رونق را از کارخانه‌ها و کسب‌وکار گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۶۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 28 January 2017
مرجع تقلید شیعیان گفت: بانک‌ها به‌جای آن‌که در خدمت اشتغال باشند با گرفتن سودهای سرسام‌آور حتی رونق را از کارخانه‌ها و کسب‌وکار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اقتصاددانان حوزوی، با اشاره به اهمیت توجه به بانکداری اسلامی اظهار داشت: یکی از دردهای جامعه امروز در کشور بانک و بانکداری است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در کشور بانک‌ها تنها نام اسلامی بودن را یدک می‌کشند و با آن‌که شاید در سر در آن‌ها نام بانکداری اسلامی نوشته‌شده ولی کوچک‌ترین حرکتی در این راستا انجام نمی‌دهند.

مرجع تقلید شیعیان ابراز کرد: بانک‌های در حال حاضر با شکل‌های مختلف در حال گرفتن سودی از مردم هستند که زیاد از منظر اسلام این کار درست نیست و بانک‌ها به‌جای آن‌که در خدمت اشتغال باشند با گرفتن سودهای سرسام‌آور حتی رونق را از کارخانه‌ها و کسب‌وکار گرفته‌اند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تأکید براینکه گرفتن این سودهای نامبارک همه را گرفتار کرده است، تصریح کرد: سودهای بانکی در برخی مواقع سبب گسست خانواده‌ها شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
کاملا صحیح میباشد بانکها با سود روی سود کشور را فلج کرده اند.
خدای را شکر که عالمان دین نسبت به این معضل واکنش نشان می دهند.
اگر حضرات ايات دير كرد قسط وگرفتن سود را مشكل ميدانند پس چرااين قانون به مجلس ارايه نميدهند تاتصويب شوند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار