بازدید 4940

واکنش استقلال به انتقاد تندخیابانی

پس از پایان دیدار استقلال و پیکان که منجر به پیروزی پرگل شاگردان منصوریان شد، جواد خیابانی با انتقاد از عدم حضور سرمربی آبی پوشان در مصاحبه زنده تلویزیونی، از رویکرد باشگاه استقلال در این باره ایراد گرفت و از آن با عنوان عدم درک رسانه ای یاد کرد.
کد خبر: ۶۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 28 January 2017
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نسبت به اظهرات جواد خیابانی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان دیدار استقلال و پیکان که منجر به پیروزی پرگل شاگردان منصوریان شد، جواد خیابانی با انتقاد از عدم حضور سرمربی آبی پوشان در مصاحبه زنده تلویزیونی، از رویکرد باشگاه استقلال در این باره ایراد گرفت و از آن با عنوان عدم درک رسانه ای یاد کرد.

محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در این رابطه اظهار داشت: قطعا در روزی که بازی با پیروزی و کسب 3 امتیاز به پایان رسیده، برای انجام مصاحبه پس از پایان بازی مشکلی نداشته و درک این مساله را هم داشتیم، ضمن اینکه آقای منصوریان همواره حتی زمانی که استقلال بازی را واگذار کرده، برای احترام به اصحاب محترم رسانه و هواداران عزیز، در کنفرانس خبری حاضر شده و جوابگوی سوالات خبرنگاران محترم بوده اند اما همانطور که بارها متذکر شده ایم، به واسطه بحث اسپانسرینگ و محدودیتهای موجود، اجازه انجام چنین مصاحبه هایی را نداریم و حتی بازیکنان ما نیز در میکسد زون نمیتوانند با دوربینهای تلویزیونی مصاحبه کنند.

او ادامه داد: این مساله در فصل قبل و فصل جاری وجود داشته اما در کمال تعجب و پس از یک سال و نیم، بعد از بازی با پیکان و در برنامه زنده تلویزیونی شاهد بودیم که مجری محترم از عدم حضور آقای منصوریان در مصاحبه کنار خط انتقاد کرد. جالب اینجاست که این موضوع فقط محدود به استقلال نمی شود اما آقای خیابانی بدون اطلاعات کافی در این مورد صحبت کرده است. تعجب می کنم که آقای خیابانی چطور هنوز از این موضوع خبر ندارند و از آن به عنوان عدم درک رسانه ای یا بی احترامی به هوادار یاد می کنند، آن هم در روزی که استقلال بازی را برده است. انتظار داریم افراد با اطلاعات کامل و اشراف بر اوضاع و اتفاقات در برنامه زنده تلویزیونی صحبت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل