بازدید 32678

رونمایی روسیه از نسل جدید میگ-۳۵

کد خبر: ۶۶۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 28 January 2017
مقامات روسیه در مراسم رونمایی از میگ-۳۵، از تولید انبوه این جنگنده پیشرفته در سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داده‌اند.

به گزارش ابنا مقامات روسیه می‌گویند، ارتش روسیه قصد دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی، نسل جدید جنگنده چندمنظوره میگ-۳۵ را به تولید انبوه برساند.

«بوریس اسلیوسار» رئیس شرکت یونایتد ایرکرفت در مراسم رونمایی از میگ-۳۵ در شهر لوخوویتسی، در نزدیکی مسکو، این مطلب را مطرح کرد و افزود تا آن زمان پروازهای آزمایشی صورت خواهد گرفت.

در همین حال، الیا تاراسنکو، مدیرکل میگ، اعلام کرده است نیروی هوافضای روسیه در سال آینده از این هواپیما استفاده خواهد کرد.

میگ-۳۵ از توان رزمی بالاتر و شاخص‌های بهتر پروازی برخوردار است.

مقامات روسیه انتظار دارند این نوع جنگنده سبک‌وزن نظر مشتریان خارجی را جلب کند.

دمیتری روگوزین، معاون نخست‌وزیر روسیه، که در این مراسم حضور داشت، خاطرنشان کرد هزینه‌های عملیاتی میگ-۳۵ در مقایسه با جت‌های سوخو، کمتر است و به همین علت شرکای ما می‌بایست بیشتر خواهان خرید آن باشند.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳۵
لعنت خدا بر روسیه خائن
ميخريم چند ؟
ببینیم بالاخره میتونیم از اینها بخریم برای نوسازی ناوگان هوایی ایران یا نه ؟؟؟؟؟
مسلما روسها به ما نخواهند فروخت
ب ايران هم ميفروشن؟!
حالا مثلا روسيه متحد استراتژيك منظقه اي ماست
روسیه میخواهد بنجلهای از رده خارجش را به ایران بفروشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
بنده خدا میگ 35 به طور اختصاصی برای زدن اف 22 ساخته شده. بنجل اف 35 است که خود آمریکایی ها هم به آشغال بودنش اعتراف میکنند
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
خدايا ما اينقدر مهندس در کشور داريم چرا نميتوانيم ما هم ميخ بسازيم و همش کارمان شده از ميخ اين و ان تعريف کنيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
دعوا نكنيد ما كه با كسي جنگ نداريم نه ميگ 35 مي خواهيم نه اف 35
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
جنس روسی بنجل است
م.ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
فقط نسل چهارمه...ایران باید دنبال نسل پنجم باشه که بهترین بازار چین هستش برای ایران ...چون روسها به ایران نمیفروشند...1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
باش تا بهت بفروشه!
خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
خواهشن ديگه از جنس روسي تعريف نكنيد كه موتور سيكلتش را داشتم عذاب بود.
یاد قاهر و فلاق اقتادم
f35 - cs 35 - mig 35 همش 35 ؟چه خبره هان ؟؟
روسیه خائن
بیخیال باباصد سال بی هواپیما باشیم بهتره
میگ ۳۵ برای زدن اف ۲۲ ساخته شده ؟؟؟؟؟ خدای من !!!!
میگ ۳۵ بخاطر اینکه پنهانکار نیست ، قبل از کشف کردن اف ۲۲ در رادارش ، طعمه ی موشک های امرام اف ۲۲ خواهد شد... در نبرد تن به تن هم اف ۲۲ بخاطر موتورهای قدرتمند با سیستم بردار رانش و نسبت رانش به وزن بالای یک ، بر بیشتر جنگنده های فعلی غلبه خواهد کرد..
میگ ۳۵ یک جنگنده ی نسل ۴ و با تخفیف نسل ۴.۵ است و همان میگ ۲۹ است با سیستم های پروازی بروزشده و اصلا نمی تواند در نبردهای از راه دور ، حریف جنگنده های پنهانکار نسل پنجمی اف ۲۲ و اف ۳۵ شود ولی در نبردهای تن به تن ، می تواند حریف قدری برای اف ۳۵ باشد چون اف ۳۵ طبق اعتراف خود آمریکایی ها ، در نبرد تن به تن حتی از اف ۱۶ هم ضعیف تر است چون اصولا برای نبرد تن به تن ساخته نشده است..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
بله. اون پکفا 1 هست که میتونه حریف قدری برای اف 22 باشه
ناشناس 14:26 دوست عزیز طرفدار روسیه!!میگ 35 در رده هواپیماهای 4++دسته بندی میشود . حتی 4.5 هم نیست در حالیکه f35نسل 5 بوده و رادار گریزه. در ضمن میگ 35 یک نسخه آپگرید شده از لحاظ ایونیک و موتور نسبت به نسل قبلیش بعنی میگ 29 می باشد و هیچوقت در خود روسیه هم ادعای مبارزه و شکار f35 رو با میگ 35 ندارن دلبندم!!
هیچ کشوری اگر بتواند از کشورهای غربی بخصوص آمریکا هواپیمای جنگی بخرد سراغ جنگنده روسی نمیرود. بزرگترین نمونه مصر و عراق هستند که اساس و پایه نیروی هوایی شان جنگ افزار روسی بود امادر جنگ با فانتومهای حریف متوجه برتری آنها بر جنگنده روسی خود شدند. الان عراق به جای میگ وسوخوی، حتی به میراژ و رافال هم رضایت نداد و یکراست رفت سراغ F-16 .
قیافتا خیلی با میگ 29 فرق نداره. خدا کنه باطنش یک تغییراتی کرده باشه
هیچ کشوری اگر بتواند از کشورهای غربی بخصوص آمریکا هواپیمای جنگی بخرد سراغ جنگنده روسی نمیرود. بزرگترین نمونه مصر و عراق هستند که اساس و پایه نیروی هوایی شان جنگ افزار روسی بود امادر جنگ با فانتومهای حریف متوجه برتری آنها بر جنگنده روسی خود شدند. الان عراق به جای میگ وسوخوی، حتی به میراژ و رافال م رضایت نداد و یکراست رفت سراغ F-16 .
پاسخ ها
م.ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
به نظر من جنگنده سوخو 30یا 35
با شرط تولید داخل, برای ایران خوبه ...قدرت مانور بالایی داره ومیتونه اف 35 رو هم زمینگیر کنه...ارزان هم هست
نه عزيزم اون بخاطر فاينانسي هست كه امريكا ميده و روسيه تازه بعد از زنده كردن دوباره صنعت هواييش قصد ورود به بازار رو از طريق فاينانس هاي مناسب داره ، در ضمن يكم تاريخ رو بخون از نظر صنعت هوايي امريكاييها هميشه عقب تر از شوروي بودن تا زماني كه شوروي درگير رقابت تو حوزه هاي ديگه شد ، ميگ ٢١ قاتل پرنده هاي امريكايي بود و تو صنعت موشكي هم كه ديگه بحثي براي گفتن نيست همين اخرين موشك به اسم شيطان قابليت هاش مشخصه ، لازمه ياداوري كنم امريكا فكرشم نميكرد يو٢ اونها تو اون ارتفاع مورد اصابت قرار بگيره
این دوستان که نظرمیدهند اف35 بنجل چقدر سواد و علم مهندسی دارند .به نظرمن هیچی. وگرنه میدانستند که ساخت هواپیمایی مثل اف35 یک شاهکار مهندسی است .بهتر است اول یک کم مطالعه کنید بعد حرف بزنید. نه همینطوری از روی هوا
دوستان بالا خیلی ساده هستند اگر فکر کنند روسیه یک فروند از این جنگنده و یا رده های پایین ترش را به ایران میفروشه. زهی خیال باطل
اس 300 را ميلياردها دلار از روسيه خريداري شد

الان براي ايران يك لوله و بشكه مي باشد!!
چرا؟

چون روسها انقدر تحويل آنها را كش دادند كه اسراييل از آمريگا هواپيماهاي ضد اس 300 تحويل گرفت و با افتخار اعلام كرد ما جنگنده ضد اس 300 تحويل گرفتيم

بعد به خاله روسه گفت لوله بشكه هاي اس 300 را بدهيد ايران!!!! حالشو ببريد
اقایون من کاری با جنسای روسی ندارم ولی بیایید فنی صحبت کنیم من به عنوان یه متخصص صنعت هواپیمایی میگم جنگنده های روسی از نظر بدنه وسازه بسیار پر قدرت و مقاوم هستند و به خاطر بکار بردن سطوح کنترلی متحرک فوق العاده مانورهایی انجام میده که از نظر فیزیکی و ایرودینامیکی هیچ هواپیمایی نمیتونه انجام بده مثلا میگ29 خواستید از اپارات دانلود کنید جنگنده های امریکایی هم از نظر الکترونیک قویترن به همین دلیل تو جنگ رو در رو کفه ترازو مقداری به سمت روس ها هستش ولی در اخر خلبان حرف اخر رو میزنه.عذت زیاد.
این جنگنده گونه بهینه شده میگ 29 است و یک جنگنده نسل 4.5 محسوب می گردد . چون ایران از میگ 29 در ناوگان نیروی هوائی خود بهره می برد ابن جنگنده می تواند گزینه مطلوبی برای ایران باشد زیرا تعمیر و نگهداری و نیز استفاده ار آن برای ایزان در مقایسه با سایز جنگنده ها مناسبتر است .
ناشناس 22:25
قرارداد اس 300 کمتر از یک میلیارد دلار بود دانشمند !!!
اف 35 شاهکار نیست. اون f22 که شاهکاره. اف 35 یک پروژه مشترک نه چندان موفقه
در اینکه روسها به ایران ضربه زیادی زدند شکی نیست.
ولی باید عادت اینکه همه مسائل را با تعصبات بیجایمان قاطی میکنیم، کنار بگذاریم. از روسیه متنفریم درست. ولی دلیل نمیشه حرف غیر علمی و منطقی بزنیم.
هواپیماهای میگ و سوخو جزو بهترین هواپیماهای جهان نسبت به قیمت و هزینه نگهداریشان هستند که کاربرد بسیار خوبی هم در جنگ دارند.
در ضمن بهتره بدونید که برترین قدرت موشکی دنیا (یعنی از لحاظ دقت و قدرت موشکها) روسها هستند.
فقط قاهر 313 !!!!!
دوستان در مورد دقت بمب ها و جنگنده های روسی ،، بله حق با شماست و گاهی خطای 5 الی 10 متری دیده میشود که البته این خطا در نوع بمباران فرشی و خطی خطوط و استحکامات و پادگان های نظامی حتی تا شعاع 100 متر نیز زیاد در سرعت نمی خواند و داخل یک پادگان چندین کیلومتری یا ستون زرهی ،، و حتی تاسیسات پالایشگاه ها و فرودگاه ها همه جا هدف است . و اگر بمب اگز نوع خوشه ای و تخریب بالا هم که باشد که دیگر خطا هم زیاد مفهومی نخواهد داشت مانند اینکه شما قلب دشمن را با تیر نشانه گرفته و گلوله شما به مغز و یا شکم دشمن بخورد که در هر حالت زیاد فرقی نخواهد داشت !! دوم اینکه روسیه به دلیل هزینه بسیار پایین این نوع سیستم در مقایسه با سیستم های نقطه زن از آن استفاده میکند که هم مقرون به صرفه و هم مثلا در بمباران خطوط پراکنده داعش نیز زیاد دقت هدف مهم نیست و با یک تیر دو نشان میزند و نه اینکه روسیه بمب و موشک نقطه زن ندارد و یا نساخته است . دوم اینکه روسیه هر چه هم باشد با همین موشک هاش و جنگنده هاش در کریمه و سوریه ناتو و آمریکا را عقب راند و ناتو با همه آن قدرت هوایی و 800 جنگنده اف و غیره عقب نشست و فقط به رجز خوانی و تماشا اکتفا کرد !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان