بازدید 1902

جبهه مردمی نیروهای انقلاب و ضرورت بهبود ساختار اقتصادی ایران

برنامه بهبود ساختاری اقتصاد کلان ایران توسط جبهه نیروهای انقلابی باید بصورتی فراگیر به آگاهی مردم برسد.
کد خبر: ۶۶۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 28 January 2017
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تغییر وضع موجود و اجرائیات کشور به نحوی که برای مردم نیز قابل لمس باشد یکی از دغدغه‌های اصلی جریانات ارزشی کشور در آستانه انتخابات سال ۹۶ است.

در این میان و از بین مولفه‌های وضع موجود که مردم و سیاسیون خواستار تغییر آنها هستند شاخص‌های اقتصادی پررنگ‌تر است و اهمیت ویژه‌تری دارد.

بدون اغراق باید گفت که دولت آقای روحانی در عرصه اقتصادی آنقدر کند حرکت کرد و شعارهای غیرعملی داد که اکنون در آستانه پایان عمر دولت، یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم مساله اقتصاد است.

فی‌الواقع پس از رؤیت کارنامه ۴ سال مسندنشینی دولت اعتدال، مردم اکنون می‌خواهند در عرصه شاخص‌های کلان اقتصادی شاهد اتمسفری جدید باشند که در توجه به ظرفیت‌های داخلی، در اولویت قرار داشتن اقتصاد مقاومتی، برخورداری از غیرت دینی و ملی و مدیریت جهادی موفق باشد و نمره قابل قبولی بگیرد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و خیزش سیاسی‌اَش برای انتخابات آینده که با رویکرد تغییر همراه شده به نظر یگانه روزنه‌ای است که می‌توان از آن امید بهبود اقتصاد را داشت زیرا دیگران امتحان خود را در این عرصه پس داده‌اند.

از طرفی، عضویت و حمایت کلان چهره‌های مردمی و فعالان اجتماعی و سیاسی از این جبهه در منظر مردم به مثابه یک طراحی قابل اعتماد برای آینده است. نتیجه‌ای در نزد مردم که البته برای نیروهای جبهه انقلاب مسئولیت‌آور است و مسیر «ارائه برنامه اقتصادی» و در ادامه «پاسخگویی» را در فراروی آنها قرار می‌دهد.

به بیان دیگر حضور گسترده چهره‌های مختلف در شاکله تصمیم‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب، از منظر جامعه شناسی بدین معناست که مراجع اجتماعی مردم و شکل‌دهندگان ذائقه عمومی ملت وارد این سازوکار شده‌اند.

نتیجه‌ای طبیعی که براثر این رخداد پدید می‌آید آن است که مردم اکنون که امید تغییر و بهبود از جبهه نیروهای انقلاب به مشام رسیده است خواستار آن هستند تا برنامه‌های این جبهه به ویژه در عرصه اقتصاد را بدانند و البته قانع شوند.

خواسته‌ای به حق که البته حضار و معاریف جبهه نیروهای انقلاب تا روزهای مانده به انتخابات سال ۹۶ برای اجابت آن فرصت دارند.

بدیهی است که هر اندازه شمول و قدرت اقناع برنامه‌های اقتصادی جبهه انقلابیون وسیع‌تر باشد؛ دامنه فراگیری و رضایت عمومی از آن نیز گسترش خواهد یافت.

برنامه بهبود ساختاری اقتصاد کلان ایران توسط جبهه نیروهای انقلابی باید بصورتی فراگیر به آگاهی مردم برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان