بازدید 2352

تامین نهاده های دام و طیور نیازمند ترسیم برنامه یکساله است

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تامین نهاده های دامی مرغداری ها نیازمند برنامه ریزی یکساله است،گفت: بیمه حمایتی و ایجاد بازارهای هدف صادراتی راهکارهایی برای بهبود وضعیت مرغداری ها در کشور به شمار می آید.
کد خبر: ۶۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 28 January 2017
سید راضی نوری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت مرغداریهای کشور،گفت:فرآورده های مرغی جدا ازدیگر محصولات استراتژیک همچون گندم و گوشت قرمز نیستند؛بنابراین تولید درصنعت مرغداری بویژه در فراز و نشیب ها نیازمند حمایت دولتی است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیمه حمایتی از مرغدار باید با برنامه ریزی کاربردی در اختیار  این قشر زحمتکش  قرار بگیرد تا مرغدار در زمان وقوع  خسارت های احتمالی تنها به فکر بازگشت به تولید باشد.

وی ادامه داد:تامین نهاده های مرغداری ها باید با یک برنامه ریزی یکساله برای مرغدار ترسیم شود تا مرغ دار دغدغه ای برای تامین نهاده های خوراکی نداشته باشد.

نوری،افزود: دولت باید با برنامه ریزی صادراتی شرایط صادرات مرغ را به بازارهای هدف مشخص کند تا با صادرات مازاد مرغ، علاوه بر بهبود شرایط اقتصادی مرغدار ارز آوری  نیز  برای کشور رقم بخورد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه مرغداری ها در فراز و نشیب های بازار نیازمند حمایت ویژه دولت هستند تا بتوانند به نحو مطلوب در عرصه تولید مثمرثمر عمل کنند،یادآورشد:اهمیت مرغ باتوجه قابلیت بالای مصرفی که در سفره غذایی مردم دارد،جدا از محصولاتی همچون گوشت قرمز و گندم نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر