بازدید 2330

نشست کمیته مشورتی گروه آسیای اتحادیه بین المجالس اسلامی برگزار شد

کد خبر: ۶۶۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 28 January 2017
به گزارش خانه ملت، نشست کمیته مشورتی گروه آسیای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حاشیه دوازدهمین دوره این اجلاس عصر امروز (پنجشنبه 7 بهمن) به ریاست کاظم جلالی عضو کمیته اجرایی اتحادیه بین‌المجالس اسلامی در باماکو پایتخت جمهوری مالی برگزار شد.

شایان ذکر است در این نشست پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید  دستور کار کمیته مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

همچنین در ادامه کار این نشست نامزدی چهار عضو گروه آسیا برای عضویت در کمیته اجرائی سال 2017، مورد ارزیابی قرار گرفت و در ادامه این اعضا انتخاب شدند.

گفتنی است در این نشست چهار عضو گروه آسیا برای عضویت در هر یک از  چهارکمیته تخصصی دائمی، کمیته امور سیاسی و روابط خارجی، کمیته امور اقتصادی و محیط زیست، کمیته حقوق بشر، زن و خانواده، کمیته امور فرهنگی، حقوقی و گفتگوی تمدن ها و ادیان و همچنین دو نماینده از هر یک از اعضای گروه برای عضویت در کمیته عمومی سال 2017، انتخاب شدند.

اعضای کمیته مشورتی آسیایی اتحادیه بین المجالس آسیایی شامل کشورهای جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان، ترکیه، پاکستان، آذربایجان، ترکیه، پاکستان، اندونزی، بنگلادش، ترکیه، افغانستان، است.

این نشست دستاوردهای مهمی برای جمهوری اسلامی ایران به همراه داشت چراکه ایران به عضویت 5 کمیته اجرایی, اقتصادی، حقوق بشر، فرهنگی و سیاسی این اجلاس درآمد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر