بازدید 1942
چمران:

نیروهای انقلابی از هر جناحی پشت سر رهبری برای پیشرفت گام بردارند

رئیس کمیته مهندسین جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: نیروهای انقلابی از هر جناح و جریانی، متحد پشت سر رهبری انقلاب باشند و به سمت آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور گام بردارند.
کد خبر: ۶۶۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 28 January 2017
به گزارش مهر، مهدی چمران در نشست کمیته مهندسین جبهه مردمی انقلاب اسلامی که پنجشنبه ۷ بهمن با حضور ۴۰۰ نفر از مهندسین فعال در سالن اجتماعات مسجد امام جعفر صادق (ع) میدان فلسطین برگزار شد، در ابتدا به توضیحاتی درباره اهداف جبهه مردمی،اقدامات صورت گرفته وبرنامه های آتی پرداخت و اظهار داشت: ایران در منطقه در شرایط خوبی است و در معادلات جهانی و تصمیمات منطقه ای جایگاه بالایی دارد که این هم به دلیل ایثار و شهادت دلیرمردان ما و همچنین رهبر عزیزمان است. شهدای ما که به صورت مستشاری در منطقه حضور داشتند توانستند با ایثار و فداکاری خود جایگاه بالای ایران را تثبیت کنند.

عضو هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدواریم برادران و خواهران ما در سوریه و عراق از شر کسانی که به نام اسلام بدترین جنایات را انجام می دهند خلاص شوند و همچنین مردم و شیعیان مظلوم بحرین هم از ظلم و ستم وارده بر آنها رهایی یابند و همین طور مردم مظلوم یمن نیز به زودی طعم آزادی و امنیت را بچشند که در همه این موارد جمهوری اسلامی ایران حامی و پشتیبان این ملت های مظلوم بوده و خواهد بود.

چمران با اشاره به اینکه ما سال ها برای رسیدن به آنچه که امروز تحت عنوان برجام از آن یاد می شود، تلاش کردیم بیان کرد: امروز با بدعهدی ها و خباثت های آمریکایی ها و متحدان اروپایی آنها مواجه شدیم و تحریم های آنها همچنان علیه ما برقرار است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: ما ملتی هستیم که در سختی ها رشد کردیم و امروز هم می توانیم با توجه به نیروهای داخلی خود در برابر نامردانگی ها و سختی ها بایستیم و البته به شرط وحدت و همدلی که این دقیقا آن چیزی است که دشمن نمی خواهد در کشور ما اتفاق بیافتد.

رئیس کمیته مهندسین جبهه مردمی انقلاب اسلامی ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور ما امروز مناسب نیست و مردم فشارهای اقتصادی زیادی را در زندگی خود تحمل می کنند، بیکاری جوانان به ویژه کسانی که تحصیلکرده اند وضعیت خوبی را از کشور نشان نمی دهد و ما باید این را بدانیم که در سال های آتی این میزان نیروی جوانی که امروز داریم را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی شدیدی که علیه ارزش های دینی و انقلابی ما در حال وارد آمدن است، گفت: ما باید در مسیر اصلاح این مساله گام برداریم چرا که دشمنان ما متوجه شده اند که از چه راهی می توانند ما را به زانو درآورند، از راه نظامی که به جایی نرسیدند لذا می خواهند از طریق مسائل فرهنگی  و نابود کردن ارزش های انقلابی و اسلامی ملت ما را تضعیف کنند.

عضو هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی ادامه داد: پایه های اقتصاد کشور ما بر اساس مسائل کشاورزی است و اگر کشاورزان ما، روستاها و زمین های کشاورزی خود را رها کنند، به شهرها سرازیر می شوند و در اطراف شهرهای بزرگ به شکلی نادرست و غیرعلمی همچون حلبی آبادها اقامت می کنند و  در این صورت مشاغل کاذب را بیشتر خواهیم داشت و در حال حاضر هم نسبت ۸۰ به ۲۰ در خصوص کشاورزانی که در روستاها هستند و کسانی که به شهرها آمده اند برقرار است.

چمران با بیان اینکه انقلاب اسلامی نمی تواند توقف کند چرا که در این صورت رشدی نخواهد داشت، ادامه داد: از آنجایی که یک مسلمان نمی تواند امروزش با دیروزش مساوی باشد و دائما باید رو به جلو حرکت کند لذا باید همه نیروهای انقلابی کشور را جمع کرد و همه در کنار هم تلاش کنیم برای پیشرفت و توسعه کشور که این دقیقا همان مساله ای است که دشمن نسبت به آن حساس است و می خواهد تفرقه و اختلاف را میان مردم و مسئولان بیشتر کند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید نیروهای انقلابی از هر حزبی، جناحی و جریانی که هستند دور هم جمع شوند و متحد پشت سر رهبری انقلاب باشند و به سمت آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور گام بردارند.

رئیس کمیته مهندسین جبهه مردمی انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب گفته اند که من یک انقلابی ام، چرا ما انقلابی نباشیم. اولین نیاز این مساله هم وحدت نیروها است تا بتوانیم در برابر کسانی که تفرقه ما را می خواهند بایستیم، لذا جبهه نیروهای انقلاب اسلامی شکل گرفت که امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از نیروهای انقلابی به آنچه که مدنظر داریم دست یابیم.

گفتنی است در این نشست ۲۰ نفر از میان حضار و مهندسین فعال طی انتخاباتی برگزیده شدند تا در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که به زودی برگزار خواهد شد به نمایندگی از کمیته مهندسین  شرکت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان