بازدید 6829

گرفتارشدن سرنشینان ۲۵۰۰ خودرو در جاده هراز

کد خبر: ۶۶۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶ 28 January 2017
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت که حدود 2 هزار و 500 دستگاه خودروی سواری جمعه شب به علت بارش شدید برف و لغزندگی در جاده هراز گرفتار شدند.

به گزارش ایرنا، جمشید نیکزاد افزود: این خودروهای سواری در تونل بزرگ امامزاده هاشم و مسیرهای منتهی به این تونل گرفتار شدند که با مداخله نیروهای امدادی هلال احمر تا ساعت 23 تمامی آنها به سمت مقصد هدایت شدند.
 
وی گفت که حدود یکهزار و 500 دستگاه از این خودروها که مقصدشان تهران بود در داخل این تونل و مسیر منتهی به آن متوقف و برای مدتی باعث ایجاد گره ترافیکی و مسدود شدن کامل جاده شده بودند.

او اضافه کرد : حدود یکهزار دستگاه خودروی دیگر هم در همین مسیر تا منطقه ' زیارباغ ' پلور متوقف مانده بودند که در نهایت با حضور گروههای امدادی هلال احمر و راهداری به سمت خروجی آمل و تهران هدایت شدند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه چهار گروه از تیم امداد و نجات این جمعیت از پایگاههای جاده ای هراز در این ماموریت عصر و جمعه شب حضور داشتند، گفت: خوشبختانه مشکل خاصی برای سرنشینان خودرو که نیاز پزشکی داشته باشند، مشاهده نشد.
 
وی افزود: عوامل راهداری و پلیس راه نیز در جریان این امداد رسانی ها حضور داشتند و به همین دلیل در به حرکت در آوردن خودروهای گرفتار تسریع شد و کوچک ترین آسیبی به مسافران ایجاد نشد.

نیکزاد در عین حال از رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند خواست به علت احتمال یخ زدگی جاده با سرعت مطمئن و با توجه به هشدارهای پلیس و راهداران از جمله به همراه داشتن زنجیر چرخ رانندگی کنند.
 
بارش شدید برف و باران از روز چهارشنبه در جاده هراز آغاز شد و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه شدت گرفت.
حدود 110 کیلومتر از مسافت جاده هراز از خروجی شهر آمل تا بعد از آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع ) در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر