بازدید 93358

کشته و زخمی شدن ده‌ها داعشی در صلاح الدین

یک فرمانده عراقی در شهرستان حویجه در استان کرکوک اعلام کرد که ۳۹ تروریست داعش در منطقه تل کصیبه در شرق صلاح الدین کشته شدند.
کد خبر: ۶۶۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶ 28 January 2017
یک فرمانده عراقی در شهرستان حویجه در استان کرکوک اعلام کرد که ۳۹ تروریست داعش در منطقه تل کصیبه در شرق صلاح الدین کشته شدند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، حسن الصوفی افزود: تروریست های داعش حمله گسترده ای به یگان نظامی حاضر در منطقه تل کصیبه انجام دادند، ولی نیروهای عراقی توانستند در ضد حمله خود ۱۸ تروریست را کشته و ۲۱ تن دیگر را زخمی کنند.

 الصوفی ادامه داد: گروه تروریستی داعش درصدد است با افزایش حملات خود به یگان های مستقر در شرق صلاح الدین مانع از هر گونه پیشروی به سمت شهرستان حویجه در کرکوک شود.

از سوی دیگر انفجار یک بمب در منطقه البکریه شهر بغداد باعث زخمی شدن ۵ نفر شد.

یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که بمب در نزدیکی امکان تجاری در منطقه البرکیه در غرب بغداد منفجر شد و بر اثر آن ۵ غیر نظامی زخمی شدند.

تروریست های داعش با پیشروی های گسترده نیروهای عراقی در مناطق مختلف این کشور به شدت در تنگنا قرار گرفته اند و برای جبران شکست های خود دست به عملیات ایذایی و کشتار غیر نظامیان می زنند.

تروریست ها همچنین برای فرار از مناطق آزاد شده توسط نیروهای عراقی، از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند و یا اینکه برای کند کردن روند پیشروی های نیروهای عراقی اقدام به منفجر کردن ساختمان ها در مناطق تحت اشغال خود می کنند.

نیروهای عراقی اخیرا شرق موصل را بطور کامل از دست تروریست های داعش آزاد کرده اند، ولی غرب این شهر واقع در ساحلی غربی رود دجله همچنان در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق سه شنبه گذشته آزادسازی بخش شرقی موصل را از اشغال تروریست های داعش بصورت رسمی اعلام کرد.

عملیات آزادسازی موصل مهرماه گذشته با فرمان نخست وزیر عراق و مشارکت حدود ۱۰۰ هزار نیروی عراقی، اعم از ارتش و نیروهای مردمی شیعه و سنی آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار