بازدید 3882

کیانی: بجان بچه ام قسم که کاری نکردم

بعد از دریافت کارت زرد اول عصبی شدم، چون این کارت زرد من را از دیدار با پرسپولیس محروم کرد. قطعاً هر کس به جای من بود، بدتر از این عصبی می‌شد.
کد خبر: ۶۶۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 27 January 2017
کاپیتان تیم تراکتورسازی که با دریافت کارت قرمز بازی حساس با پرسپولیس را از دست داد؛گفت: من کار خاصی نکردم اما آقای داور منتظر بود که در اولین فرصت به من کارت زرد بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی کیانی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ماشین‌سازی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما با تمام تمرکز برای برد و کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم، اما متأسفانه داور با سوت‌هایی که زد، بازی را تحت تأثیر قرار داد و حتی صحنه‌های 70 به 30 را به نفع ماشین‌سازی گرفت. فکر می‌کنم برای چنین بازی‌های حساسی، باید داوری توانمند و باتجربه انتخاب شود تا بتواند بازی را کنترل کند.

کاپیتان تراکتور در مورد اخراجش از زمین مسابقه گفت: من دو کارته بودم و از اول بازی به تمام بازیکنان هم گفته بودم که هیچ‌کس با داور حرف نزند. من کار خاصی نکردم اما داور منتظر بود که در اولین فرصت به من کارت بدهد. من هم بعد از دریافت کارت زرد اول عصبی شدم، چون این کارت زرد من را از دیدار با پرسپولیس محروم کرد. قطعاً هر کس به جای من بود، بدتر از این عصبی می‌شد.قطعاً بازیکنانی که در دیدار با پرسپولیس به جای ما به میدان می‌روند، بازیکنان خوبی هستند. من خیلی ناراحتم که این دیدار را از دست دادم.

وی درباره قضاوت تیم داوری دربی تبریز، گفت: در مورد کارت دومی که داور به دلیل اعتراض به من نشان داد، حرفی ندارم، چون کارت دوم درست بود اما به جان بچه‌ام، در حرکت اول کاری نکردم. من از دقیقه اول به بازیکنان‌مان اعلام کردم که هیچ‌کس حق ندارد با داور حرف بزند، ولی داور هم باید به ما احترام بگذارد. من به عنوان کاپیتان تیم نمی‌توانم با داور حرف بزنم؟


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر