بازدید 3156

برانکو:بازیکنانم قول دادند که مغرور نشوند

کد خبر: ۶۶۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 27 January 2017
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: برای قهرمانی پرسپولیس قول نمی‌دهم اما هدف‌مان بلندپروازانه است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم گفت: خوشحالم که با تعداد زیادی از خبرنگاران در قم مواجه هستم. قبل از هرچیز باید بگویم صبا تیمی پرافتخار است. چند بازیکن را جذب کرده‌اند و نشان می‌دهد که عدول نکرده‌اند برای بقا در لیگ و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ماندن در جدول مهم است. 
بازی قبل در تهران با صبا بسیار مشکل بود و صبا تیمی است که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد. می‌دانیم که چه بازی سختی در انتظارمان است و با وجود جایگاه صبا در جدول و امیدوارم هوا بهتر شود وتماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

برانکو افزود: با همه احترامی که برای میزبان قائل هستیم، باید بگویم که به‌دنبال گرفتن 3 امتیاز بازی هستیم و می‌خواهیم پیروز شویم. این فلسفه پرسپولیس است. در مورد تیم هم باید بگویم ربیع‌خواه به دلیل مصدومیت در ترکیب قرار ندارد، سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی هم محروم هستند. تکرار می‌کنم با وجود این وضعیتی که تیم‌مان دارد، گزینه‌ای جز پیروز شدن نداریم.

وی در مورد اینکه برای اولین بار است که می‌بینیم سالن کنفرانس پر شده ، گفت: این خیلی قشنگ است. فوتبال علاقه‌مندان زیادی دارد و به همین خاطر است که ما فوتبال بازی می‌کنیم تا هواداران لذت ببرند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ظاهراً اکثر آنها به پرسپولیس و برانکو علاقه‌مندند، گفت: از شنیدن این مطلب هم خوشحالم. اما این آقایان قبل از هر چیز خبرنگار هستند و گزارش‌های منطقی و خوب می‌نویسند و اگر ما خوب بازی نکنیم نمی‌توانند بنویسند که خوب بازی کرده‌ایم. 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: طبیعی است که در غیاب برخی نفرات به میدان می‌رویم. من از بازیکنان ذخیره‌ام انتظار دارم بهترین عملکرد خود را نشان بدهند.این فرصت خوبی است که بقیه نفرات شایستگی خودشان را نشان بدهند. تیم 11 نفره نیست و 18 نفر است،به همین دلیل دنبال توجیه نیستیم. لیگ ایران به خوبی دنبال می‌شود و هر تیمی می تواند هر تیمی را ببرد. ماشین سازی را امروز دیدید. بازی دور رفت ما با صبا را هم دیدید. اگر هر تیمی کوتاه بیاید می تواند برایش فاجعه پیش بیاید. بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدند و مدام در حال ترمیم تیم هستیم.

برانکو درباره اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر؟ گفت: نمی‌توان قول قهرمانی داد. هدف‌مان را فقط اعلام کردیم. بلند پروازی ما مشخص است. جنگیدن برای بردن و امتیاز گرفتن در لیگ خیلی سخت شده است و هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را ببرد.

برانکو درباره دیدار تیمش مقابل صبا مجددا با سوال یک خبرنگار رو به رو شد که وی اینگونه پاسخ داد: غرور خطری است که همه تیم ها با آن دست به گریبان می‌توانند باشند. اما تا به حال بازیکنانم به من این اطمینان را داده اند که اسیر این مساله نشوند. صبا اصلا نباید این فکر را بکند که ما این تیم را دست کم بگیریم. اگر یک التهاب کوچک به وجود بیاید مشکل زیادی خواهیم داشت.
وی در پایان در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: پرونده ما هنوز بسته نشده است و ما همچنان به کارمان ادامه خواهیم داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل