بازدید 7302
۲

خط و نشان رئیس‌جمهور سابق مکزیک برای آمریکا

رئیس‌جمهور سابق مکزیک در واکنش به دستور رئیس‌جمهوری آمریکا برای ساخت دیوار در مرز بین دو کشور اعلام کرد که مکزیکی‌ها آماده جنگ تجاری با آمریکا هستند.
کد خبر: ۶۶۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 27 January 2017
رئیس‌جمهور سابق مکزیک در واکنش به دستور رئیس‌جمهوری آمریکا برای ساخت دیوار در مرز بین دو کشور اعلام کرد که مکزیکی‌ها آماده جنگ تجاری با آمریکا هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل پایگاه خبری تودی، ویسنته فاکس رئیس‌جمهوری سابق مکزیک پیشنهاد دونالد ترامپ برای اعمال 20 درصد مالیات بر واردات از مکزیک به منظور تامین هزینه ساخت دیوار بین مرز دو کشور را به چالش کشید.

شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید گفته است که اعمال تعرفه 20 درصدی برای تمام واردات از مکزیک هزینه‌های ساخت دیوار با مکزیک را پوشش می‌دهد.

فاکس روز جمعه و در مصاحبه‌ای گفت: ترامپ باعث بازگرداندن روحیه قوی مکزیکی شده و ما آماده جنگ تجاری هستیم. مسلما آماده هستیم تا پولی برای آن دیوار پرداخت نکنیم.

وی ادامه داد: ترامپ سربه سر هر کسی می‌گذارد. اما اینگونه نتیجه نخواهد داد. او اکنون با اولین شکست خود مواجه شده و نمی‌تواند شکست را هضم کند. منیت وی به او اجازه چنین کاری نمی‌دهد.

فاکس در این مصاحبه اعلام کرد که از دید وی امکان راه‌حل سیاسی برای این موضوع وجود ندارد.

دستور رئیس جمهور امریکا برای احداث دیوار در مرز با مکزیک  با واکنش تند رئیس جمهور مکزیک مواجه و منجر به لغو سفرش به آمریکا شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
باید از ترامپ درس بگیریم ما هم باید بین ایران وافغانستان دیوار بکشیم و هزینه اش رو از افغانها بگیریم ولی حیف عرضه نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
مطمعنی تو مرز افغانستان دیوار تونل کانال عمیق سیم خاردار کشیده نشده؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان