بازدید 3509

مدافع مازاد استقلال،ستاره دربی تبریز شد

حاج محمدی که از استقلال به ماشین آمده، امروز در اولین بازی فیکس خود با پیراهن سبزپوشان فشار زیادی را تحمل کرد و تکل نجاتیخش او روی ریباند پنالتی شاید تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی این فصل داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 27 January 2017
مهدی اسلامی، دروازه بان ذخیره ماشین سازی که به دلیل قهر مانوئل، گلر اسپانیایی این تیم در ترکیب سبزپوشان بازی کرد، واکنشی نجات بخش مقابل محمد ابراهیمی داشت اما امین حاج‌محمدی مدافع مازاد ماشین سازان در ریباند درخشش گلر تیمش را کامل کرد و با یک تکل مانع گلزنی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حساس ترین صحنه بازی تراکتور ـ ماشین در دربی تبریز زمانی رقم خورد که تراکتوری ها روی دو اشتباه متوالی توسط علی عسگری و سپس بهمن کامل که ناشیانه توپ را با دست لمس کرد ، یک پنالتی به حریف داد، صاحب بهترین موقعیت برای پیروزی مقابل حریف قعرنشین خود شدند اما پنالتی محمد ابراهیمی با شیرجه پیش از ضربه مهدی اسلامی، دفع شد.

اسلامی که روی خط دروازه به این سو و آن سو می رفت، با کمی پیشروی، ضربه ضعیف ابراهیمی را مهار کرد و توپ برگشتی در حالی که با ضربه مجدد در حال ورود به دروازه بود با تکل عالی امین حاج محمدی از روی خط دفع شد تا تراکتور بهترین شانس خود را برای پیروزی در دقیقه 81 از دست بدهد. 

حاج محمدی که از استقلال به ماشین آمده، امروز در اولین بازی فیکس خود با پیراهن سبزپوشان فشار زیادی را تحمل کرد و این تکل او شاید تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل