بازدید 5578
مهرآباد و امام فعالند/ لغو چند پرواز در ایلام

آخرین وضعیت فرودگاه‌ها پس از بارندگی‌های امروز

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده با وجود بارندگی‌های شدید شب گذشته و صبح امروز سه فرودگاه پرترافیک مهرآباد، مشهد و امام خمینی (ره)، فعال بوده و پروازهای آنها در حال انجام است.
کد خبر: ۶۶۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 27 January 2017
شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده با وجود بارندگی‌های شدید شب گذشته و صبح امروز سه فرودگاه پرترافیک مهرآباد، مشهد و امام خمینی (ره)، فعال بوده و پروازهای آنها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، با توجه به ورود سامانه بارشی در کشور عملیات برف‌روبی و آماده‌سازی باند فرودگاه در بسیاری از فرودگاه‌ها فعال بوده و طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها با فراهم شدن مقدمات لازم تمام پروازها به شکلی ایمن و مطمئن انجام می‌شود.

با وجود آنکه فرودگاه‌های پرترافیک داخلی هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما در چند فرودگاه جنوب و غرب بعضی از پروازها به دلیل کاهش دید افقی خلبان لغو شده است. طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها پروازهای شماره ۳۷۰۴ تهران – یاسوج و ۳۷۰۵ یاسوج – تهران باطل شده‌اند. همچنین فرودگاه ایلام به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید افقی تا حد صفر تا اطلاع ثانوی تمام پروازهای خود را باطل کرده است. در فرودگاه اهواز نیز پروازهای شماره ۸۳۶ اهواز – مشهد، هواپیمایی آسمان، پرواز شماره ۲۶۲۷ هواز – تهران هواپیمایی نفت و پرواز شماره ۸۳۱ اهواز – تهران هواپیمایی آسمان باطل اعلام شده است.

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده علی‌رغم بارش برف از ظهر امروز در فرودگاه تبریز، باند این فرودگاه باز بوده و تمامی پروازها در حال انجام است.

شرکت فرودگاه‌ها از مسافران خواسته برای کسب اطلاعات بیشتر فرودگاهی با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و اطلاعات مربوط به فرودگاه مبدا و مقصد خود را دریافت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر