بازدید 2797

خطوط پروازی «تاشکند»-«دوشنبه» راه‌اندازی می‌شود

رئیس شرکت ملی هواپیمایی ازبکستان با اشاره به آخرین مذاکرات با طرف تاجیکی گفت: به زودی پرواز بین «تاشکند» و «دوشنبه» راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 27 January 2017
رئیس شرکت ملی هواپیمایی ازبکستان با اشاره به آخرین مذاکرات با طرف تاجیکی گفت: به زودی پرواز بین «تاشکند» و «دوشنبه» راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش فارس در تاشکند، رئیس شرکت ملی هواپیمایی ازبکستان روز گذشته در نشست مطبوعاتی که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت ملی هواپیمایی این کشور برپا شده بود در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی داخلی و خارجی افزود: در دیدار نمایندگان شرکت هواپیمایی ازبکستان با نمایندگان شرکت‌ هواپیمایی تاجیکستان طرفین بر راه‌اندازی پرواز در آینده نزدیک بین 2 کشور به توافق رسیدند.

«والری تیان» اظهار داشت: در حال حاضر مسائل مختلف از جمله دریافت مالیات کم و همچنین موضوع اعطای ویزا در دست بررسی است و دیگر ساختارهای دولتی نیز در این زمینه اقدامات لازم را صورت خواهند داد.

وی با اشاره به عدم موجودیت قراردادهای بین دولتی برای انجام پروازها خاطرنشان کرد: این مورد اهمیت چندانی ندارد زیرا خیلی از پروازهای کشورهای مختلف بدون قرارداد دولتی انجام می‌گیرد و این یک تجربه جهانی است.

تیان تاکید کرد: دولت تاشکند در زمینه آغاز پرواز بین این کشور و تاجیکستان اقدامات لازم را صورت داده و به زودی پرواز در این مسیر راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: شرکت ملی هواپیمایی ازبکستان از ماه آوریل سال جاری میلادی پروازهای جدیدی را در مسیر شهر لاهور پاکستان و تاشکند آغاز خواهد کرد.

به گفته رئیس شرکت ملی هواپیمایی ازبکستان، در حال حاضر مسائل سازماندهی پروازهای تکمیلی به چین و هندوستان نیز در دست بررسی است.

تیان ادامه داد: بر اساس دستور رئیس جمهور ازبکستان در آینده نزدیک نام فرودگاه تاشکند به نام فرودگاه «اسلام کریم‌اف» تغییر نام خواهد داد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون شرکت ملی هواپیمایی ازبکستان به بیش از 50 شهر اروپا و آسیا پروازهای دائمی و به آلاسکا و نیوزیلند پروازهای چارتر دارد.

رئیس شرکت ملی هواپیمایی ازبکستان اعلام کرد: تاشکند از سال‌ 2018 تا 2020 میلادی 4 فروند هواپیمایی «بوئینگ 787 دریم‌لاینر» به ناوگان هوایی خود اضافه خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل