بازدید 3607

نتانیاهو برای سومین بار بازجویی شد

پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در محل اقامتش در بیت‌المقدس، به علت دو اتهام مطرح شده علیه او، بازجویی کرد.
کد خبر: ۶۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 27 January 2017
 پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در محل اقامتش در بیت‌المقدس، به علت دو اتهام مطرح شده علیه او، بازجویی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص ؛ نتانیاهو در حالی برای سومین بار به اتهام فساد بازجویی شد که پلیس از تایید برخی مدارک جمع آوری شده علیه او سخن می گوید.

یکی از اتهامات درباره پذیرفتن هدایای گرانقیمت برای خودش و خانواده اش از شخصیت های تجاری و مشخصا میلیاردر استرالیایی به نام جیمز پاکر و تولیدکننده فیلم هالیوود به نام آرون میلچان است.

اتهام دیگر به مکالمات او با آرنون موزس ناشر روزنامه یدیعوت آحارونوت مربوط است، که در آن نتانیاهو ظاهرا به موزس مزایایی حرفه ای را در ازای انتشار اخباری مطلوب درباره خود، پیشنهاد می کند. موزس نیز روز پنج شنبه مجددا بازجویی شد.

نتانیاهو روز پنج شنبه شدیدا از رسانه ها انتقاد کرد و آنها را متهم کرد تلاش می کنند دادستان کل اسرائیل و مسئولان اجرای قانون را به منظور برکناری دولت او، تحت فشار بگذارند.

نتانیاهو در فیس بوک با ادعای اینکه شخصیت های رسانه ای و سیاستمداران در تلاشند او را «به هر قیمتی شده» محکوم کنند، نوشت: دستشان رو شده است. او این اقدام را تلاشی غیردموکراتیک برای براندازی دولت خواند.

پلیس به این نتیجه رسیده است که بازجویی ها درباره فساد بنیامین نتانیاهو، شواهد کافی را برای تایید این نکته که او دست کم برخی از تخلفات مطرح شده را مرتکب شده، فراهم کرده است.

اعضای دایره رسیدگی به فساد که مسئول بازجویی از نتانیاهو هستند، در بحث های داخلی خود اذعان کردند که از شواهدی که علیه او جمع آوری کرده اند به ویژه شواهدی از هدایایی که او دریافت کرده است، مطمئن هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر