بازدید 2584

صعود بارسا به نیمه نهایی باطعم گل

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال سوسیه داد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری از ساعت ۲۳:۴۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد که در پایان تیم بارسلونا با حساب ۵ بر ۲ پیروز شد.
کد خبر: ۶۶۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 27 January 2017
 شاگردان انریکه با پیروزی پرگل مقابل سوسیه داد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاههای اسپانیا صعود کردند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال سوسیه داد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری از ساعت ۲۳:۴۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد که در پایان تیم بارسلونا با حساب ۵ بر ۲ پیروز شد.
 
در نیمه نخست این بازی آبی اناریها با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند. دنیس سوارز که از ابتدا به میدان رفته بود در دقیقه ۱۷ با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد. در این نیمه پرسینگ بازیکنان سوسیه داد اجازه خودنمایی را از بارسلونا گرفت. درگیری نیمار با بازیکن سوسیه داد که یک کارت زرد برای هر کدام بدنبال داشت نیز از جمله اتفاقات وقت اول بود.
 صعود بارسا به نیمه نهایی باطعم گل
در نیمه دوم سوسیه داد شروع خوبی داشت و یک موقعیت عالی را از دست داد اما این بارسلونا بود که روی فرار نیمار به یک پنالتی رسید تا لیونل مسی در دقیقه ۵۶ آن را به گل تبدیل کند. این گل را خوان می در دقیقه ۶۲ جبران کرد تا فاصله کاهش یابد.
 
بارسلونا خیلی زود و در دقیقه ۶۴ روی فرار لوئیس سوارز به گل سوم رسید اما سوسیه داد در دقیقه ۷۳ گل دوم را هم توسط ویلیان خوزه به ثمر رساند.
 صعود بارسا به نیمه نهایی باطعم گل
با حضور آردا توران در میدان تیم بارسلونا شرایط بهتری پیدا کرد. در دقیقه ۸۱ توران پاس عرضی ویدال را به گل چهارم آبی اناری‌ها تبدیل کرد و در دقیقه ۸۲ نیز دنیس سوارز روی پاس مسی گل پنجم میزبان را به ثمر رساند.
 
بارسلونا که در بازی رفت یک بر صفر برنده شده بود در مجموع ۶ بر ۳ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر