بازدید 7465
۴

آلبرایت: آماده‌ام به عنوان یک مسلمان ثبت‌نام کنم

کد خبر: ۶۶۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 27 January 2017
وزیر خارجه دولت کلینتون همصدا با شمار زیادی از مردم این کشور در اعتراض به طرح ثبت نام مسلمانان توسط رییس جمهوری جدید این کشور، گفت که او و همه مخالفان این طرح آماده اند تا به عنوان مسلمان در کشورشان ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، «مادلین آلبرایت» وزیر خارجه بیل کلینتون رییس جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به اظهارات و تصمیم گیری های دونالد ترامپ مبنی بر فشار و سختگیری نسبت به مهاجران مسلمان در این کشور، در تارنمایی نوشته است: ما تضمین می کنیم که در کنار مسلمانان سراسر کشور و جهان بایستیم.
 
وی در این تارنما که تاکنون 30 هزار نفر به آن پیوسته و همبستگی خود با مسلمانان کشورشان را اعلام کرده اند، ادامه داده است که وقتی همه به شکلی واحد در کنار هم بایستند، هیچ فرد آمریکایی به خاطر نژاد، مذهب، درآمد، هویت جنسی و... از دیگران متمایز نخواهد بود.
 
این در حالی است که به رغم تهدیدهای ترامپ در کمپین های انتخاباتی مبنی بر این که پس از پیروزی، ثبت نام از همه مسلمانان آمریکا را اجباری خواهد کرد، «رینس پریبوس» رییس دفتر ویژه او در گفت وگو با نشریه یو اس ا تودی گفته است که وی چنین تصمیمی نگرفته و خیال ثبت نام از مسلمانان را ندارد.
 
وزیر خارجه کلینتون در پیامی در صفحه توییتری خود نیز نوشته است که هیچ گونه «ریز نوشته ای» بر روی پیکره آزادی آمریکا وجود ندارد و درهای آمریکا باید همواره به روی همه مردم با عقاید و سلایق گوناگون باز بماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
چه مرگتونه یانکی ها ؟
صدا سیما که میگفت این خانم یک صهیونیست دست نشانده اسراییله!!!!!!
ننه البرایت دیگه پاش لب گوره میخواد با مسلمونا سر به سر بذاره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
اشتباهی مثبت دادم، منفی حسابش کن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار