بازدید 3252

مدیرحقوقی استقلال وکیل دایی نیست

این روزها کاربران استقلالی فضای مجازی که حسابی از عملکرد مدیران باشگاه عصبی هستند، هر فردی را از دیدگاه خودشان مقصر محرومیت استقلال از نقل و انتقالات معرفی می کنند.
کد خبر: ۶۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 26 January 2017
این روزها کاربران استقلالی فضای مجازی که حسابی از عملکرد مدیران باشگاه عصبی هستند، هر فردی را از دیدگاه خودشان مقصر محرومیت استقلال از نقل و انتقالات معرفی می کنند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، کاربران خشمگین و استقلالی فضای مجازی که به دنبال مقصر محرومیت استقلال ازنقل و انتقالات زمستانی می گردند تا خشم خود را بر سر او پیاده کنند، پای محسن بزرگی مدیر حقوقی باشگاه را هم به میان کشیده اند. اشتباه بزرگی که اما منتقدان به بزرگی مرتکب شده اند، نسبت دادن او به علی دایی است و این که وی را وکیل علی دایی معرفی کرده اند.
 
کاربران نا آگاه فضای مجازی در حالی به اشتباه محسن بزرگی را وکیل علی دایی معرفی می کنند و او را مستوجب برکناری از استقلال می دانند که وکلای علی دایی کاملا مشخص هستند. «عسگری پیش بین» یکی از وکلای علی دایی است که بیشتر امور خارج از فوتبال و کاری دایی را پیگیری می کند و «دکتر عبدالصمد ابراهیمی» نیز دیگر وکیل علی دایی است که امور فوتبالی وی را دنبال می کند.
 
پیگیری ها در این خصوص به اینجا رسید که یکی از لیدرهای استقلال که نسبت به کنار گذاشته شدندش به دلیل نداشتن صلاحیت کافی ازکانون مشوقین استقلال به دنبال انتقام گرفتن از محسن بزرگی بود، با به راه انداختن این شایعه در فضای مجازی باعث شده تا هواداران استقلال خشم خود را بر سر وی پیاده کنند.
 
در واقع هواداران استقلال در این مورد فریب خورده اند و ابزار دست فردی شدند که با به راه انداختن این بازی در صدد تسویه حساب شخصی با مدیر حقوقی باشگاه استقلال بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل