بازدید 80611

سیسی:به مبارزه خود با تروریسم ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که این کشور به مبارزه خود با تروریسم ادامه می دهد و انقلاب 25 ژانویه نقطه عطفی در تاریخ مصر باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۶۶۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 26 January 2017

رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که این کشور به مبارزه خود با تروریسم ادامه می دهد و انقلاب 25 ژانویه نقطه عطفی در تاریخ مصر باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری النشره، عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور مصر در ششمین سالگرد انقلاب ژانویه عنوان داشت: ارزیابی تحولات سال‌های گذشته در مصر نشان می‌دهد که ما در مسیر درست حرکت می‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا روند ایجاد نهادهای کشور برگرفته از قانون اساسی و همچنین پارلمانی که برگرفته از خواست و اراده مردم باشد تکمیل کند.

وی در ادامه افزود: انقلاب 25 ژانویه یک تحول ماهیتی در تاریخ مصر به شمار می‌آید و کشور ما در حال حاضر در جنگی بی‌امان علیه تروریسم و فساد به سر می برد.ما به مبارزه خود با تروریسم ادامه می دهیم تا ریشه‌های آن را به صورت کامل از کشورمان جدا کنیم و هیچ وچیز مانع مبارزه ما با فساد که خطر آن کمتر از تروریسم نیست نمی شود ما به اصلاحات اقتصادی و پروژ های توسعه‌ای خود نیز ادامه می دهیم.

سیسی تاکید کرد: انقلاب ژانویه مصر بیانگر تمایل مصری ها برای ایجاد تغییرات و خواست آنها در خصوص ایجاد یک آینده جدید برای کشورشان است. انقلاب ژانویه نقطه عطفی در تاریخ مصر باقی خواهد ماند. در آغاز این انقلاب آرزوهای زیادی وجود داشت اما زمانی که انقلاب از مسیر خود منحرف شد و کسانی پیدا شدند که منافع غیرملی را ترجیح دادند احساس شکست به وجود آمد. مردم بار دیگر در ژوئن 2013 انقلاب جدیدی را به وجود آوردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار