بازدید 3072

عصبانیت کلوپ از اشتبات داوری

در صحنه ای به نظر اتکینسون می‌توانست برای میزبان پنالتی بگیرد ولی از این کار خود داری کرد که این موضوع خشم کلوپ را به همراه داشت.
کد خبر: ۶۶۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 26 January 2017
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به انتقاد از مارتین اتکینسون، داور دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون پرداخت و مدعی شد که هیچکس از اشتباهات داوری علیه تیم او صحبت نمی‌کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،لیورپول شب گذشته با تک گل لانگ از ساوتهمپتون شکست خورد تا در مجموع با شکست 2-0 از صود به فینال جام اتحادیه باز بماند. با این حال در صحنه ای به نظر اتکینسون می‌توانست برای میزبان پنالتی بگیرد ولی از این کار خود داری کرد که این موضوع خشم کلوپ را به همراه داشت.
عصبانیت کلوپ از اشتبات داوری
سرمربی آلمانی گفت:" داور صحنه هند را ندید که در چنین بازی‌هایی هیچ کمکی نمی‌کند. اگر سوت داور را می‌شنیدیم خیلی خوب می‌شد. نمی‌دانم در این فصل چند بار این اتفاق برای ما رخ داده است. مقابل منچستریونایتد یک گل آفساید واضح دریافت می‌کنیم و هیچکس هیچ چیز نمی‌گوید. امشب هم پنالتی بود ولی کسی چیزی نمی‌گوید."
 
کلوپ درباره عملکرد تیمش گفت:"  آنها هر دو بازی را بردند و شایسته صعود هستند. ما خیلی خوب کار کردیم و از این بیشتر نمی‌توانستیم در نیمه دوم موقعیت ایجاد کنیم. بازی در اختیار ما بود. بازی سختی بود زیرا باید ریسک کرد ولی  این تعدد ریسک ها به نفع حریف شد. ما موقعیت خوبی داشتیم ولی شانسی نداشتیم. یک سیو خوب از فارستر برای مثال مانع گلزنی ما شد. موقعیت هایمان خوب بود و باید گل می‌زدیم ولی نزدیم و حالا شکست خوردیم. از عملکرد تیم راضی هستم ولی از نتیجه نه."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان