بازدید 11508

سرقت خودروی زن جوينده شوهر

کد خبر: ۶۶۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 26 January 2017
زن ميانسالي كه براي يافتن شوهر در سايت همسريابي ثبت‌نام كرده بود، در دام يك مرد فريبكار گرفتار شد و خودروي خودش را هم از دست داد.
 
به گزارش جوان، چند روز قبل اين زن وارد پليس فتای مشهد شد و عليه مردي فريبكار اعلام شكايت كرد. او گفت: مدتي قبل براي يافتن شوهر در يك سايت همسريابي ثبت‌نام كردم. آنجا با مردي آشنا شدم كه خودش را دندانپزشك معرفي كرد. مدتي از تماس‌هاي ما گذشت تا اينكه امروز قرار ملاقات گذاشتيم و با خودروي خودم سر قرار رفتم. بعد از كمي حرف زدن براي انجام كاري، خودروي من را به امانت گرفت و رفت. بعد از آن هر چه با گوشي تلفن همراهش تماس مي‌گيرم، خاموش است.

با مشخصاتي كه شاكي در اختيار پليس گذاشت، كارآگاهان پليس فتا موفق شدند متهم را شناسايي و بازداشت كنند.
 
مرد 22ساله وقتي با شاكي مواجه شد به جرمش اعتراف كرد و گفت: با خواندن جرايد به خيال اينكه من هم مي‌توانم دختر يا زني را در سايت همسر‌يابي و فضاي سايبري فريب دهم و از وي مبالغي را تحت عنوان ازدواج بگيرم در يكي از سايت‌هاي همسريابي تحت عنوان دندانپزشك ثبت‌نام كردم و با توجه به اينكه دو ماه از ازدواج با همسرم مي‌گذرد و براي اينكه توانايي و مال و ثروت خويش را به وي نشان دهم با فريب شاكيه در سايت همسريابي قرار گذاشتم و براي انجام كاري خودرو وي را قرض گرفتم و متواري شدم.
 
سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتای استان خراسان رضوى گفت: تحقيقات از متهم جهت كشف ابعاد مختلف پرونده و تعداد كلاهبرداري‌هاي انجام شده از سوي متهم ادامه دارد و متهم به همراه پرونده جهت كسب دستورات قضايي مناسب به دادسرا معرفي شده است.
 
وي ادامه داد: متأسفانه در اكثريت موارد سايت‌هاي همسر‌يابي به مكاني براي اخاذي از افراد تبديل شده است كه در تحقيقات صورت گرفته هيچ كدام از آنها داراي مجوز قانوني نيستند و بازهم به كاربران فضاي سايبر توصيه مي‌شود در انتخاب خود دقت كنند و هويت پنهان افراد را در اين فضا جدي بگيرند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب نشوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان