بازدید 4649

وعده جدید تاج:مشکل استقلال حل است

قول افتخاری به منصوریان برای حل این مشکل در 72 ساعت آینده هم تحت تاثیر همین وعده آقای تاج و دوستان روابط بین‌الملل فدراسیون است. پیش از این هم بارها در موارد مختلف وعده‌هایی برای حل مشکلات داده شده بود که با گذشت زمان و از دست رفتن فرصت، هیچ یک محقق نشد.
کد خبر: ۶۶۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 26 January 2017
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت استقلال از نقل و انتقالات گفت: «بدهی باشگاه استقلال به بازیکن خارجی خود پرداخته شده و علت اینکه این برنامه برای استقلال رخ داد این بود که باشگاه استقلال در روزهای پایان سال میلادی پرداخته شده است و به دلیل تداخل پرداخت بدهی با تعطیلات سال میلادی، این اتفاق رخ داد.کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال به طور جدی پیگیری حل و فصل مشکلات باشگاه استقلال است.»

به گزارش تابناک ورزشی ، به نوشته آی اسپورت در لابلای حرف‌های تاج، مثل همیشه امیدواری به حل مشکل وجود دارد و به نظر می‌رسد این هم یکی از وعده‌هایی است که فقط برای آرام کردن افکار عمومی داده می‌شود. 

وعده جدید تاج:مشکل استقلال حل می شود

قول افتخاری به منصوریان برای حل این مشکل در 72 ساعت آینده هم تحت تاثیر همین وعده آقای تاج و دوستان روابط بین‌الملل فدراسیون است. پیش از این هم بارها در موارد مختلف وعده‌هایی برای حل مشکلات داده شده بود که با گذشت زمان و از دست رفتن فرصت، هیچ یک محقق نشد. در زیر به چند مورد از این وعده‌های سر خرمن اشاره می‌کنیم.

امیر قلعه‌نویی: فوقش جریمه‌شو میدیم!
به یادماندنی‌ترین نقل قول پس از تاریخی‌ترین افتضاح مدیریتی فوتبال! امیر قلعه‌نویی ساعاتی پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال را به دلیل عدم ارسال به موقع لیست بازیکنان از شرکت در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محروم کرد، امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال گفت: «نگران نیستیم، مدارك را دیر ارسال كردیم، فوقش جریمه مالی‌اش را می‌دهیم.» اما ای‌اف‌سی بهانه استقلالی‌ها را قبول نکرد و آبی‌ها به همین سادگی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند.

وقتی از مربی اخراج شده شکایت کردند!
آخرین رای پرونده پیچیده مانوئل ژوزه که از پرسپولیس اخراج شده بود به سود سرمربی پرتغالی بود. در روزهای ابتدایی و پس از شکایت ژوزه از پرسپولیس مسئولان باشگاه با این ادعا که حق با آنهاست و برنده نهایی این پرونده آنها خواهند بود، شکایتی علیه او مطرح و به فیفا ارسال کردند و وعده دادند که این پرونده به سود باشگاه پرسپولیس به پایان می‌رسد اما در نهایت نتیجه این شد که فیفا حکم به محکومیت پرسپولیسی‌ها داد و این باشگاه را به دادن طلب چند میلیاردی مانوئل ژوزه محکوم کرد.  

بازی در زمین بی‌طرف را نمی‌پذیریم!
بعد از جنجال سفارت عربستان در ایران، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که تیم‌های عربستانی حاضر به بازی با نمایندگان ایران در خاک این کشور نیستند. مطابق معمول خیلی زود مسئولان دست به کار شدند و تاج در نامه‌ای به دبیر کل ای اف سی نوشت: «فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران هیچ تصمیمی مبنی بر برگزاری مسابقات خانگی خود در خارج از جمهوری اسلامی ایران را نمی‌پذیرد و چنانچه این تصمیم اتخاذ شود، آن را نخواهیم پذیرفت.» او همچنین وعده داد که خواسته سعودی‌ها برآورده نخواهد شد. اما پس از این واکنش قاطعانه تاج، در نهایت ای‌اف‌سی به سود عربستانی ها حکم صادر کرد و امسال برای دومین سال پیاپی بازی‌های نمایندگان ایران با عربستان در زمین بی طرف برگزار خواهد شد!

دوپینگی که ناجی ایران نشد
یکی دو ساعت بعد از اینکه تیم ملی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد، خبر رسید که علا عبدالزهرا بازیکن عراق، دوپینگی و محروم بوده و نباید مقابل ایران بازی می‌کرد. خیلی زود شایعه احتمال حذف عراق از جام مطرح شد و مسئولان وعده دادند که ایران در جام باقی خواهد ماند! 
طباطبایی قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران هم گفت: «قوانین فیفا در این مورد سخت‌گیرانه است و حتی می‌تواند تیم ملی عراق را در صورت اثبات این موضوع از جام ملت‌ها حذف کند.» این شایعه آنقدر جدی بود که گفته می‌شد کاروان تیم ملی علیرغم شکست مقابل عراق فعلا در استرالیا خواهد ماند تا رای به سود ایران اعلام شود. اما این وعده هم مثل تمام وعده‌های قبلی عملی نشد و در نهایت تیم ملی ایران حذف شد و عراق به نیمه نهایی رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار