بازدید 2597

چراغ سبزاستویچف به سرمربیگری والیبال ایران

امکانات والیبال ایران برای رسیدن به نیمه نهایی المپیک کافی است ولی این تنها عامل پیشرفت یک تیم نیست خوشبختانه سازماندهی والیبال ایران خوب است و من به پیشرفت والیبال ایران احترام می‌گذارم.
کد خبر: ۶۶۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 26 January 2017
گزینه بلغارستانی هدایت تیم ملی والیبال گفت: من از سطح تیم ملی والیبال ایران آگاهی داشتم ولی هدفم شناخت بهتر سطح والیبال ایران بود.
 
به گزارش تابناک ورزشی، رادوستین استویچف، گزینه بلغارستانی هدایت تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار تیم‌های بانک سرمایه و شهرداری ساری در خانه والیبال اظهار داشت: در ابتدا از رئیس و دبیر فدراسیون والیبال به خاطر دعوتم به ایران تشکر می‌کنم. از سطح تیم ملی والیبال ایران آگاهی داشتم ولی هدفم شناخت بهتر سطح والیبال ایران بود. می‌خواستم تعدادی از بازی‌های لیگ را ببینم و دیدن این بازی برای من بسیار مفید بود.
 
وی ادامه داد: من با برخی از مربیان لیگ و سرمربی تیم نوجوانان ایران صحبت کردم ولی برای شناخت بیشتر لازم است بازی‌های بیشتری را ببینم و با مربیان بیشتری صحبت کنم. هدف من شناخت فلسفه و نظم والیبال ایران است و برای این منظور نیاز به اطلاعات بیشتری دارم.
 
گزینه بلغارستانی هدایت تیم ملی والیبال تصریح کرد: قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران مسئولیت بزرگی است، همه مربیان دنیا می‌دانند که تیم ایران بسیار قدرتمند است و به همین خاطر کسی که این مسئولیت را قبول می‌کند باید با اهداف فدراسیون هماهنگ باشد. هدف فدراسیون والیبال ایران قرارگرفتن در بین 4 تیم برتر المپیک است. برای گرفتن تصمیم نهایی باید ارزیابی بیشتری از تیم ملی و والیبال ایران داشته باشم.
 
وی در مورد احتمال قبول سرمربیگری تیم ملی خاطرنشان کرد: پاسخ به این سوال بسیار سخت است و بهتر است جواب آن را از رئیس فدراسیون والیبال خود بپرسید. مربی که به ایران می‌آید باید به اندازه قامت والیبال ایران کار کند.
 
استویچف یادآور شد: امکانات والیبال ایران برای رسیدن به نیمه نهایی المپیک کافی است ولی این تنها عامل پیشرفت یک تیم نیست خوشبختانه سازماندهی والیبال ایران خوب است و من به پیشرفت والیبال ایران احترام می‌گذارم. والیبال ایران راه خود را بلد است.
 
وی در پایان گفت: هر مربی که به ایران بیاید و هدایت این تیم خوب را قبول کند باید شناخت کافی از بازیکنان داشته باشد و این موضوع بسیار مهمی است.
چراغ سبز استویچف برای قبول هدایت والیبال ایران 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی