بازدید 3221

تویوتا ۴۰۰ شغل در ایندیانا ایجاد می‌کند

تویوتا موتور ۴۰۰ شغل برای تولید شاسی بلندهای بیشتر در کارخانه‌های آمریکایی خود ایجاد می کند که منعکس کننده برنامه‌های این شرکت برای توسعه تولید در دوران ریاست جمهوری ترامپ است.
کد خبر: ۶۶۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 25 January 2017
تویوتا موتور ۴۰۰ شغل برای تولید شاسی بلندهای بیشتر در کارخانه‌های آمریکایی خود ایجاد می کند که منعکس کننده برنامه‌های این شرکت برای توسعه تولید در دوران ریاست جمهوری ترامپ است.

به گزارش ایسنا، این خودروساز آمریکایی اعلام کرد این مشاغل در راستای ارتقای ۶۰۰ میلیون دلاری کارخانه این شرکت در پرینستون ایندیانا ایجاد می شوند که جزئی از برنامه‌های تویوتا برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در کارخانه‌های آمریکایی این شرکت در پنج سال آینده است.

این تصمیم در شرایطی اعلام می شود که دونالد ترامپ در نخستین هفته حضور در دفتر کارش، به سیاستهای تجاری حمایت گرایانه معطوف شده و وعده داده توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی با مکزیک و کانادا را به منظور حمایت از مشاغل و تولید آمریکایی تحت بازبینی قرار دهد.

وی همچنین از خودروسازانی شامل تویوتا برای تولید خودرو در کشور همسایه مکزیک و صادرات آنها به آمریکا انتقاد کرده است و روز سه شنبه با مدیران شرکتهای خودروسازی جنرال موتورز، فورد موتور و فیات کرایسلر اتوموبیل برای مذاکره درباره افزایش اشتغال در کارخانه‌های آمریکایی این شرکتها دیدار کرد.

تویوتا سال گذشته حدود ۱.۴ میلیون خودرو در آمریکا که بزرگترین بازار این شرکت است، تولید کرد. این خودروساز ۱۰ کارخانه در آمریکا دارد که شامل کارخانه در ایندیانا است.

این خودروساز یک کارخانه مونتاژ پیکاپ در مکزیک دارد و در حال ساخت یک کارخانه دیگر در این کشور است.

ترامپ در پیامی که اوایل ماه جاری در توییتر ارسال کرد، تهدید کرده که مالیات واردات سنگینی از محصولاتی خواهد گرفت که در مکزیک تولید می شوند.

تویوتا اعلام کرده است برنامه‌های سرمایه گذاری میان مدت این شرکت در واکنش به اظهارات ترامپ نیست. این خودروساز مانند بسیاری دیگر از همتایانش از قیمتهای پایین سوخت بهره گرفته و تولید شاسی بلند را در آمریکا افزایش داده است.

سرمایه گذاری تویوتا، تولید شاسی بلند "های لندر" در کارخانه ایندیانا را به میزان ۴۰ هزار دستگاه از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ یا حدود ۱۷ درصد از رکورد سال ۲۰۱۶ افزایش می دهد. مشاغل جدید به خط تولید کنونی کارخانه که در دو شیفت فعالیت می کند، افزوده می شوند.

بر اساس گزارش رویترز، از ۱۰ کارخانه تویوتا، پنج کارخانه خودرو مونتاژ می کنند و کارخانه ایندیانا دومین کارخانه بزرگ مونتاژ است. این کارخانه در حال حاضر ۵۱۰۰ نفر را بکار گرفته و سال گذشته حدود ۴۰۲ هزار خودرو تولید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان