بازدید 4413
۱

دستور ویژه روحانی برای شاغلان حادثه پلاسکو

کد خبر: ۶۶۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 25 January 2017
معاون اجرایی رییس جمهوری با اشاره به دستور رییس جمهوری برای بررسی وضعیت شاغلان حادثه ساختمان پلاسکو گفت:720 نفر شاغل ساختمان پلاسکو از چهارماه بیمه بیکاری بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره حادثه پلاسکو افزود: براساس تصمیم گرفته شده، مقرر شد آنهایی که بیمه داشتند یا بیمه آنها منقطع شده بود، با هماهنگی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق اصناف از حداقل دستمزد 500 هزار تومان و مزایای آن استفاده کنند.

وی درباره حق بیمه معوق واحدهای صنفی نیز گفت : این حق بیمه به مدت 60 ماه تقسیط می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری درباره اسکان موقت شاغلان ساختمان پلاسکو تصریح کرد: قرار شد به شاغلان پلاسکو به صورت جزیره ای در فروشگاه های قدس، مولوی و اگر نیاز باشد خیابان خراسان و فروشگاه قدس خیابان زرتشت مکان هایی اختصاص داده شود.

شریعتمداری همچنین درباره مطالبات بانکها از واحدهای صنفی پلاسکو گفت: قرار شد به مدت دو سال این مطالبات استمهال و 50 درصد سود و جرایم متعلقه نیز بخشیده شود که 50 درصد از سوی نظام بانکی و مابقی از طریق بودجه عمرانی پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: حسب دستور رییس جمهوری مبنی بر رسیدگی به وضعیت این حادثه تیم ویژه ای از وزرا، اساتید دارای تجربه و سایر صاحب نظران تشکیل و موضوع درحال رسیدگی است که نتیجه به اطلاع مردم رسانده می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
آقای روحانی مشکلات را اساسی حل نکنید نه مقطعی حضور رئیس جمهور و وزرا در دولت فقط در مقاطع خاص نیست!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل