بازدید 116570

آغاز عملیات ارتش سوریه و شکستن خطوط دفاعی تروریستها در جنوب غوطه شرقی دمشق

ارتش سوریه که از طرف شهرکهای «البلالیة و حوش الفضالیة» به سمت «النشابیة و حزرما» عملیاتی را آغاز کرده موفق شد تعدادی از مزارع اطراف این شهرکها را بطور کامل پاکسازی کنند.
کد خبر: ۶۶۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 25 January 2017
ارتش سوریه که از طرف شهرکهای «البلالیة و حوش الفضالیة» به سمت «النشابیة و حزرما» عملیاتی را آغاز کرده موفق شد تعدادی از مزارع اطراف این شهرکها را بطور کامل پاکسازی کنند.
 

به گزارش فارس، ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت مستقر در جنوب غوطه شرقی دمشق از ساعتی قبل از طرف شهرکهای «البلالیة و حوش الفضالیة» به سمت «النشابیة و حزرما» عملیاتی را آغاز کردند.

منابع میدانی به بین الملل فارس اعلام کردند که نیروهای مقاومت موفق شدند در همان ابتدای عملیات خطوط دفاعی تروریستها را در هم شکنند و تعدادی از مزارع اطراف دو شهرک را بطور کامل پاکسازی کنند.

در این عملیات غافلگیرکننده خسارت مالی و تلفات جانی فراوانی به تروریستها وارد شد و عملیات پاکسازی همچنان به شدت ادامه دارد.

اندازه واقعی    

نیروهای سوری و مقاومت طی 6 ماه گذشته بخش وسیعی از غوطه شرقی دمشق از جمله جنوب غوطه را پاکسازی کردند و در حال حاضر تعدادی شهرک ومزارع از جمله مقر اصلی جیش الاسلام شهرک «دوما» همچنان در اشغال تروریستهای «جیش الاسلام و فیلق الرحمن» قرار دارد.

تروریستهای مستقر در شهرک «حرستا» واقع در غرب دوما مجددا نقض آتش بس کردند و حملاتی را به مرکز میوه و تره بار این منطقه انجام دادند که با مقاومت نیروهای سوری روبرو شدند و بعد از درگیری های چند ساعته با دادن تلفات مجور به عقب نشینی از منطقه شدند.

با توافق دولت و تروریستها در این شهرک آتش بس برقرار شده است اما تروریستها در مقاطع مختلف این آتش بس را نقض می کنند.

در این شهرک بیشتر گروه تروریستی «جیش الفسطاط» حضور دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر