بازدید 5577
۴
واعظی در گفت و گو با «تابناک» مطرح کرد؛

مخالفت صریح اعتدال و توسعه با اصلاح طلبان برای معرفی آلترناتیو «روحانی»

واعظي درباره مطرح شدن بحث معرفي كانديداي آلترناتيو در انتخابات رياست جمهوري آينده ـ كه از سوي برخي اعضاي جريان اصلاحات عنوان مي‌ شود ـ نیز یادآور شد: ما به عنوان حزب اعتدال و توسعه موافق معرفی كانديداي آلترناتيو از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری نيستيم.
کد خبر: ۶۶۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 25 January 2017
حزب اعتدال و توسعه از اصلي ترين حاميان دولت يازدهم به شمار مي‌ آيد؛ حزبي كه نقش مؤثري در پيروزي «حسن روحاني» در انتخابات گذشته داشته است و توانسته با مشي اعتدالي، ساير احزاب اصلاح‌ طلب را همراه خود سازد، این حزب طبیعتا در انتخابات آتی تلاش خواهد کرد با افزایش حمایت های خود بار دیگر فضا را برای رأی آوری روحانی مهیا کند؛ مسأله ای که باید دید در نهایت موفق به آن خواهد شد یا خیر؟

به گزارش «تابناک»، از مدت ها پيش از كليد خوردن انتخابات، بحث‌ هاي مختلفي در خصوص آغاز فعاليت انتخاباتي اعضاي حزب اعتدال و توسعه ـ که برخی از آنان نظیر «محمدباقر نوبخت، اکبر ترکان، محمدرضا نعمت زاده، محمود واعظی، مرتضی بانک» و ... در دولت و نهاد ریاست جمهوری حضور دارند ـ به گوش مي‌ رسيد؛ اما گویا فعالیت های این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری تشدید شده است.

يكي از اعضاي شاخص حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با «تابناک» در خصوص فعاليت‌هاي در حال انجام اين حزب براي انتخابات رياست جمهوري آينده، اظهار کرد: طبيعي است كه حزب اعتدال و توسعه، همواره در انتخاباتي كه موجب مشاركت بيشتر و بالا رفتن آگاهي مردم شود فعال باشد و الان هم حزب در درون خود آمادگي لازم براي انتخابات رياست جمهوري آينده را كسب مي كند.

«محمود واعظي» در ادامه تأكيد كرد: سياست ما در حزب اعتدال و توسعه اين است، تا زماني كه فضا انتخاباتي نشده، اين حزب آغازگر انتخاباتي كردن فضا نباشد.

واعظي با بيان اينكه در حال انجام كارهاي مقدماتي براي انتخابات رياست جمهوري آينده هستيم، در خصوص افراد و چهره هاي شاخصي كه وظايف انتخاباتي اين حزب را بر عهده گرفته اند نیز تصریح کرد: فقط آقاي «مرتضی بانك» نيست كه در اين حوزه فعال است، همه اعضاي حزب در حال كار هستند و اين طبيعي هم هست/

وي افزود: ما در حزب اعتدال و توسعه دفتر سياسي، معاونت امور استان ها و معاونت تشكل ها داريم و هركسي مسئوليت خود را انجام مي دهد.

واعظي در خصوص مطرح شدن بحث معرفي كانديداي آلترناتيو در انتخابات رياست جمهوري آينده كه از سوي برخي اعضاي جريان اصلاحات عنوان مي‌ شود نیز یادآور شد: ما به عنوان حزب اعتدال و توسعه موافق معرفی كانديداي آلترناتيو از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری نيستيم.

وی در خصوص دلایل مخالفت با معرفی کاندیدای آلترناتیو روحانی برای انتخابات آینده نیز عنوان کرد: چون در حزب اعتدال و توسعه اعتقاد داريم كه بهترين كانديدا خود آقاي روحاني است. پس آلترناتيو براي چه بخواهيم؟ دليلي ندارد كه چنين تصميمي را بگيريم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از اعضای شاخص حزب اعتدال و توسعه است ضمن مخالفت صریح با معرفی کاندیدای آلترناتیو در کنار روحانی برای انتخابات آتی، تأکید کرد: بهتر است با ورود با يك كانديدا در انتخابات رياست جمهوري آينده تكليف مردم معلوم باشد.

وي در پاسخ به اينكه آيا اين نظر حزب اعتدال و توسعه بوده و يا نظر مشورتي با ساير احزاب است، خاطرنشان کرد: قطعا با احزاب ديگر در اين زمينه هماهنگ مي شويم.

واعظی گفت: قطعا نظر ما اين است كه تمام احزابي كه همسو هستند و مشي اعتدالي دارند و از روحاني حمايت مي كنند با هم تصميم بگيرند و با هم سياست هاي خود را هماهنگ كنند تا هم‌ افزايي بيشتري در انتخابات آينده داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
. اگر اصلاح طلبان نباشند تعداد آراء حزب اعتدالبه یک میلیون هم نمی رسد. برادر گرامی حسن روحانی در انتخابات قبل به لطف مرحوم هاشمی و خاتمی و حمایت اصلاح طلبان و آراء خاکستری و منفی طیف مایل به اصلاحات رای آورد. بگذارید یک اصلاح طلب اصیل مانند دکتر اطاعتٰ دکتر معین و .... بیاد تا ببینید چه اتفاقی می افته. فکر نکنم روحانی در این دوره رای بیاره.
جهت شفاف سازي خواهشا
مشخص كنيد كه آيا اين حزب عدالت و توسعه با حزب عدالت و توسعه در تركيه نسبتي دارد يا خير ؟؟؟؟؟؟؟
چون آقاي واعظي ، هميشه مسئول و ريس هياتهايي هست كه به تركيه ميره و مياد ؟؟؟؟؟
من فكرهايي در سرم هم دارم كه الان به جا نميدانم بنويسم .
كدوم حزب كدوم اعتدال كدوم توسعه ، حناتون رنگي نداره آقاي وزير ، مملكت داري با حرف نميشه آقاي محترم
صرف نظر از اینکه ترامپ نقش کلیدی در داستان خواهد داشت!
اینبار ظاهرا برنامه مخالفین اصلاح طلبان (غیر بدلی) آن است که با علم به اینکه روحانی شانس بالایی برای انتخاب مجدد دارد تعمدا حریفان خود را وادار کنند (یا بنمایانند) که روی اسبی باخته ای شرط بندی کندیا ( کرده است ) و ترتیبات یک شکست ساختگی را برایشان فراهم کند!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار