بازدید 14064
با حکم رئیس جمعیت هلال احمر؛

رئیس حوزه ریاست و سخنگوی هلال احمر منصوب شد

کد خبر: ۶۶۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 25 January 2017
رئیس جمعیت هلال احمر با صدور حکمی، دکتر محسن آسوبار را به عنوان رئیس حوزه ریاست و سخنگوی جمعیت هلال احمر انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر متن حکم سید امیر محسن ضیائی خطاب به دکتر محسن آسوبار به شرح زیر است: «نظر به تعهد، تدین، شایستگی و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس حوزه ریاست و سخنگوی جمعیت هلال احمر، منصوب می شوید.

بی تردید خدمت رسانی به انسان ها در شرایط سخت و بحرانی و تسکین آلام بشری، تلاش در جهت برقراری صلح پایدار میان ملت ها، امنیت، عدالت اجتماعی و نیز حمایت و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی آسیب دیدگان و ارائه خدمات به موقع و در دسترس به ایشان، وظیفه و امری خطیر، حساس و خداپسندانه است. از آنجا که حوزه ریاست، فصل ارتباط میان بخش های مختلف جمعیت و مدیریت مجموعه به شمار می رود، از جنابعالی انتظار دارم با بهره گیری از تمام توان علمی و اجرایی خویش و با استفاده از پتانسیل درون و برون سازمانی در راستای بهبود عملکرد و توسعه فعالیت ها، برنامه ریزی منسجم جهت تسهیل ارتباطات و نظارت همه جانبه به منظور اجرای دقیق ماموریت ها، تمام همت خود را به کار گرفته تا شاهد ارتقاء کارآمدی و به روزرسانی امور باشیم.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

سوابق تحصیلی و اجرایی دکتر آسوبار به شرح زیر است:

دکترای پزشکی، ریاست و عضو شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲، ریاست هیات پزشکی ورزشی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز. بازرس ویژه وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش. عضو هیئت امناء بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، مشاور بیمارستان کیش در امور درمانی و اجرایی، پزشک معتمد و معاین چشم امداد و درمان ناجا، رئیس مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار