بازدید 9170

توضیحات ابتکار درباره پرونده فرزندش

کد خبر: ۶۶۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 25 January 2017
رئیس سازمان محیط زیست گفت: جای تعجب دارد پرونده شخصی که ممکن است بین دو نفر با اختلاف نظر پیش آید، تنها به خاطر اینکه مادر یکی از طرفین از مسئولین است، به رسانه‌ها کشیده شود و فرآیند قضائی را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پس از حادثه پلاسکو، مدیریت باید به نحوی باشد که از ایجاد آلایندگی مضاعف جلوگیری به عمل آید، اظهار کرد: هر بحرانی از جمله زلزله یا آسیب در اثر آتش سوزی می‌تواند آسیب‌های زیست محیطی ایجاد کند که برای آن الزامات و دستورالعمل‌های اجرایی وجود دارد.

وی افزود: به شهرداری تهران اعلام کردیم که الزامات زیست محیطی را در مدیریت بحران و پس از بحران رعایت کنند. همچنین آتش نشانانی که مشغول به فعالیت در این زمینه هستند باید به لحاظ سلامتی مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

ابتکار گفت: حادثه پلاسکو در حدی نیست که به کل شهر انتشار پیدا کند، چرا که حادثه محدود به منطقه بوده است.

ابتکار همچنین در مورد اخبار مطرح شده در رابطه با پرونده پسرش توضیح داد: جای تعجب دارد، پرونده شخصی که ممکن است بین دو نفر با اختلاف نظر پیش آید، تنها به خاطر اینکه مادر یکی از طرفین از مسئولین است، به رسانه‌ها کشیده شود و فرآیند قضائی را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس سازمان محیط زیست، افزود: این خبر توسط یک رسانه خاص و عامدا از سوی یکی از طرفین دعوا مطرح شده است، که قانونی،‌ اخلاقی و شرعی نیست.

ابتکار با بیان اینکه روند قانونی این پرونده مشخص است، افزود: روال قانونی در حال طی شدن است و ما تابع قانون هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی نظرات مطرح می شود که به دلیل عدم آگاهی کافی است، تصریح کرد: با آقای اژه‌ای در این زمینه صحبت کرده‌ام. همچنین در رابطه با این پرونده گزارشی توسط بازرسی ویژه دفتر رهبری و وزارت اطلاعات تهیه شده و همه در جریان هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل