بازدید 3500

نامه فیفایک ماه درباشگاه استقلال خاک خورد

پیگیری‌ها نشان می‌دهد فیفا در پنج ماه اخیر، هفت نامه به باشگاه استقلال زده و عجیب‌تر اینکه مستندات باشگاه استقلال در هیچ یک از این نامه‌ها مورد قبول فیفا قرار نگرفته است.
کد خبر: ۶۶۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 25 January 2017
متن نامه‌ای که از سوی فیفا به باشگاه استقلال ارسال شده نشان می‌دهد این نهاد بین‌المللی در نامه‌های متعددی خواستار تعیین وضعیت بازیکن خارجی آبی پوشان شده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،روز سه شنبه بود که خبر محرومیت باشگاه استقلال منتشر شد. با نظر فیفا این باشگاه به خاطر عدم پرداخت مطالبات عادل شیحی از حضور در نقل و انتقالات زمستانی محروم شده و حتی حق استفاده از آندرانیک تیموریان و سرور جباروف خریدهای جدید خود را ندارد.

نامه‌هایی که فیفا را قانع نکرد
پیگیری‌ها نشان می‌دهد فیفا در پنج ماه اخیر، هفت نامه به باشگاه استقلال زده و عجیب‌تر اینکه مستندات باشگاه استقلال در هیچ یک از این نامه‌ها مورد قبول فیفا قرار نگرفته است.
فیفا در این نامه‌ها موضوع شکایت عادل شیحی را توضیح داده و باشگاه ایرانی را در جزئیات این روند دادرسی و البته احتمال محرومیت قرار داده که در نهایت منجر به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات می شود.

تاریخ نامه های ارسالی فیفا به این شرح است:
هفتم مهرماه ۱۳۹۵
پنجم آبانماه ۱۳۹۵
نهم آذرماه ۱۳۹۵
شانزدهم آذرماه ۱۳۹۵
بیستم آذرماه ۱۳۹۵
بیست و نهم دی ماه ۱۳۹۵
نامه نهم ژانویه، کلید ماجرای محرومیت استقلال
در تاریخ ۹ ژانویه (بیستم دی ماه) نامه‌ای از فیفا به باشگاه استقلال ارسال شده است. در این نامه تاکید شده که صرفا یکی از نامه‌های استقلال در ماه‌های گذشته اعتبار داشته و قانونی بوده. به نظر می رسد محرومیت استقلال و اجرایی شدن حکم محرومیت از حضور در بازار نقل و انتقالات را باید در این نامه جستجو کرد.

متن نامه فیفا به استقلال
در نامه فیفا به باشگاه استقلال آمده با موضوع عادل شیحی خطاب به باشگاه استقلال آمده است:
«عطف به موضوع فوق بدینوسیله دریافت نامه جنابعالی به تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶ (هفتم دی ماه) را که نسخه ای از آن به عادل شیحی در زمان مقتضی ارسال خواهد گردید تایید می کند.
لذا با توجه به نامه های دیگری که قبلا ارسال شده است و نامه مورخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶ به ضمیمه ها، تنها نامه مذکور تا حدودی قانونی است. بنابراین احتراما از جنابعالی درخواست می شود نسخه های کامل و قانونی ضمایر مذکور را یا از طریق پست عادی یا پست سفارشی تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ (اول بهمن ماه) برای فیفا ارسال نمایید. این رای نهایی است.
با تشکر از بذل توجه جنابعالی
از طرف هیو کی سی یلوسکی (مشاور تعیین وضعیت بازیکنان، اتاق حل اختلاف فیفا)»

توجیهات عجیب باشگاه و تصمیم نهایی فیفا
این نامه نشان می‌دهد باشگاه استقلال تا قبل از این نامه ادله قانونی به اتاق حل اختلاف فیفا ارسال نکرده و تنها یک نامه ارسال کرده که از دید فیفا تا حدودی قانونی بوده است. باشگاه استقلال مدعی است مطالبات شیحی پرداخت شده و این کار به خاطر تحریم‌ها، سیستم بانکی و تعطیلات سال نو میلادی با تاخیر صورت گرفته است. در حالی که نامه‌های فیفا چیز دیگری را نشان می‌دهد. باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه می تواند از این معضل به سلامت عبور کند یا خیر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار