بازدید 2205
فرشیدی در نشست فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

لزوم تعریف شاخص‌های انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن

وزیر سابق آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش غیرانقلابی سعی می‌کند از طریق نشریات، تشکل‌های صنفی و از طرق مختلف، جریان غیرانقلابی را در مدارس و بدنه آموزش‌وپرورش تقویت کند. ما وظیفه‌داریم جلوی این آفت‌ها را بگیریم.
کد خبر: ۶۶۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 25 January 2017
به گزارش فارس،‌ اولین مجمع فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد الرحمن با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی، محمود فرشیدی، وزیر اسبق آموزش‌وپرورش و برخی مدیران باسابقه و برخی معلمان مناطق مختلف آموزش‌وپرورش برگزار شد.

در این نشست که مدیران فرهنگی و آموزش‌وپرورش حضور داشتند، با رأی‌گیری از کاندیدهای عضویت در مجمع عمومی، 25 نفر از قشر فرهنگیان انتخاب شدند.

در ادامه این نشست سازوکارهای جبهه مردمی برای حضار تشریح و گزارشی از روند اقدامات و اهداف این جبهه ارائه شد.

در این نشست محمود فرشیدی وزیر سابق آموزش‌وپرورش بابیان اینکه در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اصل قضیه حضور دلدادگان به انقلاب است، گفت: این دلدادگی انقلاب که تأکید مقام معظم رهبری است در انقلابی بودن و انقلابی گری تعریف مشخصی دارد.

وی افزود: به‌عنوان کسانی که باید با بصیرت باشیم خوب است که  مقداری شاخص‌های انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن را تعریف کنیم.

وزیر اسبق آموزش‌وپرورش ادامه داد: در حوزه‌هایی مانند اقتصاد و سیاست، دوستان جمع‌بندی‌هایی انجام دادند  که کتاب خوبی  تحت عنوان «انقلابی‌گری» تهیه و چاپ‌شده است.

فرشیدی گفت: نیروهای انقلابی آموزش‌وپرورش معتقد هستند که آموزش‌وپرورش یک دستگاه تولیدکننده است، به تعبیر مقام معظم رهبری مولد سرمایه اجتماعی است، تولیدی‌ترین دستگاه اینجاست، درنتیجه زمانی که ازنظر اقتصادی به تولیدی‌ترین دستگاه نگاه می‌کنیم متوجه خواهیم شد که باید بیشترین بودجه را به آنجا اختصاص داد.

وی ادامه داد: اما آموزش‌وپرورش غیرانقلابی معتقد است که آموزش‌وپرورش یک دستگاه مصرف‌کننده است، تولید همان کارخانه‌ها و مسائل مربوط به آن است.

وزیر اسبق آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: این نگاه انسان را نمی‌بیند که رهبر عزیزمان بارها این حدیث را خوانده‌اند: «اَلّناسُ معادِنُ کَمَعادِنِ الَّذهَبِ وَ الْفِضَّةِ» انسان‌ها معدن هستند مثل معدن طلا و نقره، آموزش‌وپرورش انقلابی معتقد است فعالیت‌های حزبی گروهی برای آموزش‌وپرورش سم است، اما آموزش‌وپرورش غیرانقلابی می‌گوید از فرصت و ظرفیت آموزش‌وپرورش، باید بهره‌برداری گروهی و حزبی و سیاسی کنیم.

وی افزود: آموزش‌وپرورش غیرانقلابی سعی می‌کند از طریق نشریات، تشکل‌های صنفی و از طرق مختلف، جریان غیرانقلابی را در مدارس و بدنه آموزش‌وپرورش تقویت کند. ما وظیفه‌داریم جلوی این آفت‌ها را بگیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار