بازدید 4571
۴

چراعلیفرمتهم به پرسپولیسی‌بودن شد؟

گزارش‌های علیرضا علیفر در بازی‌هایی که یک طرف آن استقلال یا پرسپولیس است، معمولا حاشیه‌هایی به دنبال دارد.
کد خبر: ۶۵۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 24 January 2017
علیرضا علیفر متهم به پرسپولیسی‌بودن شده است؛ گزارش او در بازی پرسپولیس و گسترش فولاد و حرف‌های فراز کمالوند در پایان مسابقه این شائبه را ایجاد کرده است.
   
به گزارش تابناک ورزشی، گزارش‌های علیرضا علیفر در بازی‌هایی که یک طرف آن استقلال یا پرسپولیس است، معمولا حاشیه‌هایی به دنبال دارد. علیفر که ادعا دارد دانش فنی بالایی از فوتبال دارد و درکش از مسائل تاکتیکی از برخی مربیان داخلی و حتی اروپایی نیز بیشتر است، حالا بار دیگر در کانون حاشیه قرار گرفته است.  
 
در پایان پرسپولیس و گسترش فولاد، فراز کمالوند سرمربی آبی‌های تبریز در صحبت‌های خود اعلام کرد علیفر پرسپولیسی است و گزارش او این مساله را نشان می‌دهد. او همچنین به علیفر توصیه کرد با توجه به اینکه خودش را بالاتر از مورینیو و گواردیولا می‌داند به روانشناس مراجعه کند! علیفر نیز در جواب کمالوند به این جمله که «سابقه کمالوند نشان می‌دهد نباید از او انتظار ادب و نزاکت داشت» بسنده کرد.
 
در واکاوی اختلاف پیش آمده، مسئولان گسترش فولاد و کمالوند فایل صوتی را منتشر کردند که محتویاتش از جملات علیفر علیه گسترش و به سود پرسپولیس حکایت دارد.  
 
در ادامه همه عبارات بحث برانگیز علیفر که شائبه ایجاد کرده، آمده است؛ طبیعتا اینها جملاتی است که در آن به سود پرسپولیس صحبت کرده و ممکن است در برخی عبارات حق با علیفر باشد.
 
- به نظر می‌رسه تکل خطا نبود  اما خطای هند گرفته شد از محمد انصاری ... اینجا توپ با دستش برخورد می‌کنه، البته اگر خطا نبود خطای هند هم نباید می گرفت چون او تعادل نداشت، اصلا برخورد توپ با دست او به هیچ وجه عمدی نبود
 
- پاس به عقب، خطای هند عمد از سیدی؛ اعتقادی به دادن اخطار نداره آقای احمد صالحی. چون توپ در نیمه زمین پرسپولیس است و در واقع شاید داور معتقد است نفعی از پرسپولیس گرفته نشده با خطای عمد هند.
 
- فرصصصصصت برای پرسپولیس.... خطا نمی‌گیره آقای صالحی. مهدی طارمی معترض است، دیگر بازیکنان پرسپولیس به همین شکل. آقای صالحی اعتقادی به خطا نداره، باید تصویر آهسته را ببینیم تا وضعیت مشخص بشه. خب به این میگن خطا، حالا آقای صالحی لابد اصطلاح دیگری برای این حرکت در ذهن خودش داره.
 
- بازی متوقف است؛ راجع به این بازیکن گسترش اصلا عرض نمی‌کنم، معمولا در چنین مواقعی بازیکن مقداری معطل می‌کنه، برنمی‌خیزد، یعنی من دخالتی نداشتم، بعد از خطا البته یار دیگر گسترش آمد و با مهدی طارمی برخورد کرد. برخورد دوم طبیعتا خطا نبود. دوستداران پرسپولیس مثل بازیکنان این تیم معترض هستند به این صحنه؛ بازی همچنان متوقف است و مسعود ابراهیم‌زاده را می‌بینیم که برمی‌خیزه. بعید است او در اون صحنه آسیبی دیده باشه.  
 
- بازی کاملا متعادل بوده، به جز اون خطایی که در محوطه جریمه به نظر می‌رسید و داور نگرفت. پرسپولیس برتری خاصی تا اینجا نداشته.  
 
-(پوزخندی می‌زند) خب این صحنه را خطا دانست آقای صالحی اما نمایی از پشتی را خطا ندانست.
 
-حرکت از سمت چپ، کندی بازی طبیعتا باب میل آقای کمالوند و تیم گسترش فولاد است در ورزشگاه آزادی و در مقابل تیم صدرنشین. منتهی برای تماشاگر کسل‌کننده است.  
 
- خب یک اخطار را به خالقی می‌ده آقای صالحی. نبایست توپ را بردارد وووو با توپ حرکت کنه. اخطار درست است.
 
- به این میگن قدرت‌نمایی داور؛ کاری نکرد حسینی. لال نباید بشه بازیکن که! کاپیتان تیم است سیدجلال. اونجا با داور به آرامی صحبت کرد و داور هم به او اخطار داد، حالا میاد به سراغ بیرانوند. بازی‌هایی که پخش مستقیم است به هر حال اما و اگرهایی داره.
 
- طارمی وآخرین خطای ابراهیم‌زاده که در تصویر مشخص بود. تا اونجا که من هم یادم میاد، در نیمه اول گویا یک اخطار آقای صالحی به ابراهیم‌زاده داد. اصرار دارن ایشون که اخطار رو باتیستا گرفته در نیمه اول. البته بررسی نوار ویدئویی فیلم مشخص خواهد کرد کار را.
 
-( فریاد بلند) فرصصصت درون محوطه جریمه، یک لحظه تعادل طارمی برهم می‌خوره و بازهم اعتقادی به خطا نداره آقای صالحی. بازی دنبال میشه.
چرا علیفر متهم به پرسپولیسی‌بودن شد؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حتماً حاج حسن دولابی شارژ ش کرده بود.همونطور که تمام بازیکنای تیم ملی روخریداین توهمی روهم خریده.ولی امسال به امیدخداتیم امیرقلعه نوعی قهرمان میشه.
خخخخخ الفاسدو یفسدوووووووووووووووو...ترجمه ش اینه که اقای خبرنگار شما به جای افتضاحات داوری و دادن دو کارت به بازیکن و اخراج نکردنش و نگرفتن دو پنالتی اومدی به تحلیل گزارش علیفر میپردازی اگر راست میگی یکی از تحلیل های اشنتباه علیفر رو بگووووووو..همه نظراتش در مورد داوری به جا بود...شما به جای ریشه کن کردن فساد در داوری ذهن ها رو منحرف میکنید به ناکجا اباد ...اقای کمالوند هم سابقه منشوری که دارن نشان دهنده خیلی از حقایه ....باشد که به حقایق بپردازیم نه به .................
پاسخ ها
انصاری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
به عنوان یک استقلالی آرزو می کنم تیم شما قهرمان شود خدایی پدر صاحب همه ایران را در آوردید بعد از ده سال امیدوارم قهرمان شوید تا حداقل اوضاع آرام تر شود.
با سلام و احترام
من یک استقلالی هستم و از رویکرد صدا و سیما در خصوص تفاوت بین گزارش و تصویر برداری بازی های استقلال و پرسپولیس گلایه مندم . در بازی های استقلال صدای هوادران قطع میشه و در جریان بازی تصویر هوادار نشان دیده نمی شود و در بازی های پرسپولیس کاملا متفاوت است. شهرستان ها .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان