بازدید 7053

دیدار امیرعبداللهیان با سیدحسن‌ نصرالله

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با سیدحسن نصرالله دیدار و رایزنی کرد.
کد خبر: ۶۵۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 24 January 2017
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با سیدحسن نصرالله دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، دبیرکل حزب‌الله در این دیدار رژیم تروریسم پرور صهیونیستی و تروریسم تکفیری را دو روی یک سکه و تهدید منطقه خواند و موفقیت مذاکرات سیاسی سوریه را منوط بر تفکیک تروریست‌های شناخته شده از سایرین و مبارزه جدی با تروریسم دانست.

وی با اشاره به اهداف جاه‌طلبانه رژیم صهیونیستی، تحرک برخی کشورها در برقراری رابطه پیدا و پنهان با تل‌آویو را تقبیح کرد و پیامدهای منفی آن را بر منطقه برشمرد.

سیدحسن نصرالله پایداری سوریه را در مبارزه با تروریسم ستود و اضافه کرد: صهیونیست‌ها از هیچ تلاشی برای تخریب چهره اسلام و تضعیف و تخریب کشورهای اسلامی دریغ نمی‌کنند و ما با قدرت در مقابل جاه‌طلبی‌های رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌ایم.

طرفین در این دیدار ضمن بررسی تحولات منطقه، تمرکز بر راه‌حل سیاسی در سوریه، یمن و بحرین را مورد تاکید قرار دادند و بر ضرورت وحدت کشورهای اسلامی حول محور فلسطین و قدس تاکید کردند.

امیرعبداللهیان از نقش برجسته حزب‌الله و مقاومت و شهدای مقاومت و مدافع حرم تجلیل کرد و یادآور شد که جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور فعال در عرصه مذاکرات سیاسی سوریه، کماکان کمک به سوریه و عراق در مبارزه با تروریسم را با قوت در دستور کار خود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر