بازدید 4569
بازتاب

حرف های مهم رضائیان با برانکو در نیمکت نشینی

در جلسه‌ای که با آقای برانکو داشتم به او گفتم که اگر می‌شود به من بیشتر بازی بده چون می‌توانم یک ذره در قهرمانی مؤثر و شریک باشم. البته گفتم در هر صورت این تشخیص با شماست.برانکو هم گفت تو تمریناتت را انجام بده من قطعا ثمره تلاشت را خواهم داد
کد خبر: ۶۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 24 January 2017
بازیکن کلیدی و تاثیرگذار پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای که با برانکو داشتم به او گفتم من ۱۰ برابر بیشتر تمرین می‌کنم و اگر می‌شود به من بیشتر بازی بده که او هم گفت که من ثمره تلاشت را می‌دهم.

به گزارش تابناک ورزشی، فصل جاری فوتبال ایران برای رامین رضائیان لیگ منحصر به فرد و متفاوتی شده است چرا که به رغم آمادگی و به دلایل عجیب از ترکیب اصلی بیرون مانده است. 
این بازیکن البته تا اینجای لیگ جزو مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس بوده که هر گاه به میدان آمده توانسته پرسپولیس را در رسیدن به پیروزی همراهی و نقش اساسی هم در این زمینه ایفا کند. 

بخش‌هایی از صحبت‌های تازه رضاییان را که خیلی هم کم مصاحبه می کند،در زیر می‌خوانید:

بازی با گسترش فولاد را خیلی خوب شروع نکردیم اما هر چه از بازی گذشت روند ما بهتر شد. خوشحالم که در یک بازی سخت 3 امتیاز را گرفتیم و باید این بازی حساس را می‌بردیم چرا که محکوم به بردن بودیم. 

حمایت‌ها هواداران از اول فصل وجود داشته و آنها من را شرمنده خودشان کردند. من به خاطر همین هواداران به پرسپولیس برگشتم. خدا می‌داند با اتفاقاتی که افتاد شاید هر کسی جای من بود تصمیمات دیگری می‌گرفت اما من برگشتم تا همه چیز را جبران کنم. تا الان هم همه کاری کرده‌ام و قول می‌دهم در ادامه هم همینطور باشد. هر زمانی هم که سرمربی تیم بخواهد بازی می‌کنم و هر زمان هم که صلاح دانست من روی نیمکت بنشینم من این کار را انجام می‌دهم و مثل یک هوادار برای پیروزی پرسپولیس دعا می‌کنم. 

حرف های مهم رضائیان با برانکو در نیمکت نشینی

خسته شدم. اینقدر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها از این چیزها می‌نویسند که خسته شدم. بس است دیگر. من باید چه کار می‌کردم که نکرده‌ام؟ همه چیز را رعایت کردم و با جان و دل تمرین می‌کنم. نباید این اتفاقات بیفتد. آن خبرنگاری که این چیزها را می‌نویسد بیاید خودش را جای رامین رضائیان بگذارد . من از اول فصل تا الان مشکلی نداشتم و فقط تمرین می‌کردم تا عملکرد خوبی در زمین داشته باشم. دست تک تک هواداران را می‌فشارم که برای من از اول فصل تا الان سنگ تمام گذاشتند. بقیه مسائل تشخیص کادرفنی است. اگر من را به زمین بفرستند با جان و دل بازی می‌کنم و اگر هم نخواهند بازی کنم روی نیمکت می‌نشیم و مثل همیشه برای تیمم دعا می‌کنم.

واقعا نمی‌دانم چرا بازی نکردن من این داستان‌ها را دارد. بازی نکردن من مشکل از طرف من نیست. من یک نیم‌فصل پیر شدم و تلاش زیادی کردم تا به ترکیب اصلی برسم. بعد آقای برانکو به من فرصت داد و به ترکیب اصلی رسیدیم اما ناگهان عضله کمرم گرفت. بعد هم آقای برانکو تشخیص داد که بازی نکنم. من اما با همه جان و دل تمرین کردم دوباره به ترکیب برسم. الان هم خوشحالم که به من این فرصت داده شد تا مقابل گسترش‌فولاد بازی کنم و در نهایت برنده شدیم. اگر من یک ذره‌ کوچک هم در این پیروزی نقش داشتم برای من همین هم کافی است. 

مگر می‌شود فوتبالیستی بازی نکند و ناراحت نباشد؟ مگر می‌شود یک تیمی نبرد و مربی ناراحت نباشد؟ اگر ما روز گذشته گسترش‌فولاد را شکست نمی‌دادیم قطعا برانکو هم ناراحت بود. من هم بازی نکنم ناراحت می‌شوم اما ناراحتی من به پرسپولیس لطمه نمی‌زند چون درون دلم است. من تلاش می‌کنم که با جان و دل بازی کنم. من بازیکنی هستم که حتی اگر 10 دقیقه هم بازی کردم با جان و دل برای پرسپولیس به میدان رفتم تا عملکرد مثبتی داشته باشم و فکر می‌کنم تا الان هم این اتفاقاتی که افتاده. 

مشخص است که من دوست دارم بازی کنم. در جلسه‌ای که با آقای برانکو داشتم به او گفتم که اگر می‌شود به من بازی بده چون ان‌شاالله اگر قهرمان شویم می‌توانم یک ذره در این قهرمانی مؤثر و شریک باشم. البته به برانکو گفتم در هر صورت این تشخیص با شماست. باور کنید من با جان ودل 10 برابر بیشتر از قبل تمرین می‌کنم. به آقای برانکو گفتم خود شما ببین که چگونه تمرین می‌کنم و اگر شما دیدی که من می‌توانم به تیم کمک کنم این فرصت را به من بده که برانکو هم گفت تو تمریناتت را انجام بده من قطعا ثمره تلاشت را به تو خواهم داد. خوشحالم که روز گذشته هم 20 دقیقه بازی کردم تا پرسپولیس پیروز شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر