بازدید 14585
۶

قیمت برج‌های اطراف چیتگر

کد خبر: ۶۵۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 24 January 2017
قیمت آپارتمان‌های نوساز در برج‌های مسکونی مجاور منطقه 22 متناسب با میزان فاصله از دریاچه تعیین می‌شود.
 
به گزارش «دنیای اقتصاد»، از چند سال قبل از افتتاح رسمی دریاچه چیتگر، پروژه‌های مسکونی و بلندمرتبه بسیاری در حواشی گود عظیم و نیمه‌تمام این دریاچه در غربی‌ترین نقطه پایتخت کلید خورده بود که طی چند سال اخیر رفته رفته تکمیل شد و به مرحله فروش رسید. قیمت‌گذاری این آپارتمان‌ها بر اساس میزان فاصله از دریاچه و برخورداری یا عدم برخورداری از نمای دریاچه صورت می‌گیرد.

به گفته مشاوران املاک فعال در این محدوده از منطقه 22، پروژه‌های ساختمانی در مجاورت دریاچه اغلب به نهادهای دولتی و شبه دولتی تعلق دارد. قیمت آپارتمان‌های نوساز در بهترین شهرک‌های واقع در این محدوده که ضمن برخورداری از نمای دریاچه، امکانات و طراحی داخلی مطلوبی هم دارد، از مترمربعی 5 میلیون تومان آغاز می‌شود و در برخی موارد به 8 میلیون تومان نیز می‌رسد. این در حالی است که آپارتمان‌های قدری دورتر که به منظره دریاچه اشراف ندارند، اغلب بین چهار تا 5/ 4 میلیون تومان در هر مترمربع قیمـت‌گذاری شده‌اند.

نکته قابل توجه این است که متراژ بسیاری از آپارتمان‌های این منطقه بیش از 80 مترمربع بوده و واحدهای ریزمتراژ و میان‌متراژ در شهرک‌های مجاور دریاچه بسیار محدود است. همچنین برخی از فروشندگان برای اینکه جای خود را در بازار این املاک باز کنند، از حربه ذکر «بعد از دریاچه» و «قبل از دریاچه» در آگهی‌های خود استفاده می‌کنند که موجب می‌شود تمایل خریداران به بازدید آن بیشتر شود. با این حال قیمت‌گذاری آنها که اغلب زیر 4میلیون تومان است می‌تواند در نگاه اول این ماجرا را برای خریداران مطلع فاش کند. بررسی «دنیای اقتصاد»‌ نشان می‌دهد رهن کامل آپارتمان‌های نوساز در برج‌های مسکونی محدوده اطراف دریاچه چیتگر نیز عموما مترمربعی 800هزار تا یک‌میلیون و 100 هزار تومان است.
 

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
یک واحد ۱۴۰متری طبقه اول +تراس حداقل۶۰+ متری سه خوابه.+سه خوابه روبروی دریاچه. میدان ساحل متری ۵میلیون
میرم شهریار متری دو میلیون میشینم.بهتر از چیتگره
از سازندش که بگذریم این اپارتمانها واقعا مهندسی ساز و درست حسابی هستن
مهم دریاچه نیست. مهم بافت مردم هست.
در غرب تهران خیابانی است که کوچه های تنگی دارد و دریاچه هم ندارد. اکثر آپارتمانهایش بین 220 تا 300 متر است . قیمت هایش هم بین 10 تا 12.5 خرید و فروش میشود.
iهرچه به دریاچه نزدیکتر باشد بوی گند آب و پشه تابستان بیشتر است.
گول حرفهای بنگاهی ها را نخورید. بیرون شهر . مثل مسکن مهر برج ساختند. مفت نمی ارزد.
بیابون بود حالا شده متری 6 میلیون!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر