بازدید 13916

اطلاعیه بانک تجارت درباره محتویات گاوصندوق‌هایش

کد خبر: ۶۵۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶ 24 January 2017
روابط عمومی بانک تجارت درباره سرنوشت صندوق های شعبه ساختمان پلاسکو و محتویات آنها توضیح داد.

به گزارش انتخاب، ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت 8 صبح سی ام دی ماه دچار حریق شد که پس از سه ساعت و نیم تلاش آتش نشانان برای مهار آتش، 15 طبقه ساختمان به طور کامل فروریخت.
 
در این حادثه شعبه 270 بانک تجارت که تنها واحد بانکی فعال در مجتمع تجاری پلاسکو تهران بود، همچون سایر واحدهای تجاری این مجتمع به طور کامل ویران شد.
 
روابط عمومی بانک تجارت اعلام کرد در این شعبه پیش از حادثه 11 صندوق وجود داشت که چهار صندوق در ابعاد مختلف حاوی وجوه نقد و اوراق بهادار، اسناد و وثیقه های مشتریان بود. همچنین در هفت صندوق کوچک باجه های شعبه فقط وجوه دریافت و پرداخت روزانه نگهداری می شد که در ساعت های اولیه آتش سوزی با هوشیاری همکاران شعبه به صندوق اصلی منتقل شد.
 
این بانک نماینده قانونی خود را به مقام های ذیصلاح انتظامی و قضایی مستقر در محل حادثه معرفی کرده است و صندوق ها پس از کشف در عملیات آواربرداری، با طی مراحل قانونی به بانک تجارت تحویل می شود. قرار است تا هفته آینده شعبه تازه ای در محدوده چهارراه استانبول با نام «آتش نشانان شهید پلاسکو» راه اندازی و جایگزین شعبه پلاسکو شود.
 
تا آن زمان، شعبه سعدی جنوبی بانک تجارت به کد 262 به مشتریان خدمات ارایه می کند. این شعبه در خیابان سعدی جنوبی، پایین تر از چهارراه مخبرالدوله، روبروی ساختمان سینگر قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل