بازدید 5248

کمالوند:به پرسپولیس حمله می کردیم چهارتا می خوردیم

کد خبر: ۶۵۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 23 January 2017
فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری گفت: بازی خوب و با کیفیتی بود و ما همه کار کردیم تا امتیاز را بگیریم. به نظرم تیم پرسپولیس در هفت هشت بازی اخیرش کمترین موقعیت گل را در این دیدار داشته است. این تیم از کمترین موقعیت‌هایش استفاده کرد و توانست در این دیدار به برتری برسد. از نتیجه راضی نیستم، اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش تابناک ورزشی،سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص عملکرد داور این دیدار، تصریح کرد: جو بازی روی داور تأثیر گذاشته بود و تمام برخوردها را به نفع پرسپولیس خطا می‌گرفت. او در برخی از صحنه‌ها عجله می‌کرد و به نظرم این دیدار، مسابقه‌ای نبود که هفت الی هشت کارت زرد داشته باشد. خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم تا بگویند می‌خواهد شکست را توجیه کند.

کمالوند در ادامه با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کرده گفت: بازی با بازی فرق دارد. اگر 10 بار دیگر هم در این فصل مقابل پرسپولیس قرار بگیریم من با همین سیستم بازی می‌کنم. به نظرم تا دقیقه 75 نیز خوب عمل کردیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم مساوی کنیم، اما در 15 دقیقه پایانی بازیکنانم تحت تأثیر هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش بازی بسته‌ای را ارائه می‌کرده ، خاطر نشان کرد: ما اگر بسته بازی نمی‌کردیم خیلی راحت از پرسپولیس گل می‌خوردیم. همان‌طور که تیم فولاد مقابل پرسپولیس بازی کرد و سه گل خورد. ما نمی‌توانیم حمله کرده و بعد چهار گل دریافت کنیم! اگر این اتفاق می‌افتاد همه به ما می‌گفتند چرا از پرسپولیس چهار گل خوردید. تیم حریف هشت ملی‌پوش دارد و ما مقابل آنها خوب بازی کردیم، حتی موقعیت‌هایی نیز داشتیم که در یک صحنه بیرانوند خوب عمل کرد و در صحنه دیگر مهاجم ما عجله کرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در واکنش به این مسئله که منظورش از یکسری صحبت‌ها مبنی بر اینکه داور تحت تأثیر فشار هواداران قرار گرفته بود چیست؟، عنوان کرد: صحبت من این است که فشار هواداران روی داور باعث می‌شد او اکثر خطاها را به سود پرسپولیس اعلام کرده و به بازیکنان ما کارت زرد بی‌جهت بدهد. وقتی بازیکن دقیقه 20 از داور کارت زرد می‌گیرد، مجبور است 70 دقیقه با احتیاط بازی کند. من نمی‌گویم فشار هوادار باعث اشتباه داور شده است بلکه اعتقادم این است که وقتی هواداران با شور و هیجان خاصی تیم‌شان را تشویق می‌کنند هم این مسئله روی تیم من تاثیر می‌گذارد و هم باعث می‌شود که داور تحت تاثیر جو قرار گیرد. شما نگاه کنید وقتی داور به بازیکن ما اخطار می‌داد، چقدر این مسئله در بازی محتاطانه او تأثیر مستقیم می‌گذارد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان