بازدید 4214
۱

طرح موزائیکی پرسپولیس مقابل اشک‌ آتش‌نشان‌ها+عکس

طبق اعلام‌های آتش‌نشان‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند قرار بود در شروع بازی کاپیتان‌های دو تیم لباس آتش ‌نشانی به تن کرده تا یاد و خاطره آتش‌نشان‌ها در ساختمان پلاسکو زنده شود اما این کار به همراهی دو آتش نشان در ورود تیم ها خلاصه شد
کد خبر: ۶۵۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 23 January 2017
قبل از شروع دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز پنج موتورسوار آتش‌نشان به منظور یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در ورزشگاه آزادی رژه رفتند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. 

به گزارش تابناک ورزشی، گوینده ورزشگاه در تجلیل از یاد شهدای آتش‌نشان متنی را قرائت کرد. تماشاگران نیز روبه‌روی جایگاه پرسپولیس با هماهنگی کانون هواداران این تیم طرح موزائیکی را به یادبود از شهدای آتش‌نشان به نمایش گذاشتند. همچنین بلندگوی ورزشگاه آزادی نیز به یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو آهنگی پخش کرد.

طرح موزائیکی پرسپولیس مقابل اشک‌ آتش‌نشان‌ها+عکس

تمام بازیکنان پرسپولیس با لباس‌هایی که روی آن یاد شهدای آتش‌نشان گرامی داشته شده بود وارد زمین شدند و عکس‌هایی از لوگوی آتش‌نشانی هم در دست داشتند.

 طبق اعلام‌های آتش‌نشان‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند قرار بود در شروع بازی کاپیتان‌های دو تیم لباس آتش ‌نشانی به تن کرده تا یاد و خاطره آتش‌نشان‌ها در ساختمان پلاسکو زنده شود اما با توجه به وقت‌گیر بودن این موضوع دو نفر از آتش‌نشان‌ها همراه با ورود تیم‌ها وارد زمین شدند.

پیش از شروع بازی بازیکن‌ها و اعضای کادرفنی دو تیم به همراه مسئولان برگزاری مسابقه با بردن گل به سمت آتش‌نشان‌ها از آنها تقدیر کردند.  در این بین اشک آتش‌نشان‌ها و اندوه آنها تمامی نداشت که بازیکنان دو تیم با در آغوش کشیدن آنها سعی کردن به آنها آرامش و دلگرمی بدهند.  همچنین 3 نفر از آتش‌نشان‌ها در عکس تیمی پرسپولیس و گسترش فولاد حاضر شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط میتونم بگم روحشان شاد.
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
***خداوندا همه ی این عزیزان را در بهشت برین همنشین پیامبر (ص) و ائمه(ع) بگردان***
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار