بازدید 5897
۱
تکنولوژی

ورود جدّی چین به صنعت اینترنت

به گفته آژانس خبری ژینوا، چین بودجه 100میلیارد یوانی (معادل ۱۴.۵ میلیارد دلار) برای تقویت سرمایه گذاری در بخش اینترنتی خود در نظر گرفته است.
کد خبر: ۶۵۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 23 January 2017
به گفته آژانس خبری ژینوا، چین بودجه 100میلیارد یوانی (معادل ۱۴.۵ میلیارد دلار) برای تقویت سرمایه گذاری در بخش اینترنتی خود در نظر گرفته است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، به گفته آژانس خبری ژینوا این بودجه که بوسیله کابینه چین پشتیبانی شده، به منظور تبدیل چین به یکی از قدرتمندترین کشورها در عرصهی تکنولوژی اینترنت در نظر گرفته شده.

ورود جدّی چین به صنعت اینترنت

30 میلیارد یوان اولیه، هم اکنون به وسیله بانکها وشرکتهای تله کام، مثل آی سی بی سی (ICBC)، چاینا موبایل (China Mobile ) و چاینا یونیکام (China Unicom) کنارگذاشته شده. به گفته ژینوا، بالغ بر 150 میلیارد یوان اعتبار، به کمپانی هایی که این بودجه بر روی آن ها سرمایه گذاری شده، تعلق خواهد گرفت.

چین در آغاز همین ماه ژانویه اعلام کرد که قصد دارد 1.2 میلیارد یوان، بین سال های 2016  تا 2018، صرف زیرساخت های اطلاعاتی خود کند.

شی جین‌پینگ، رئیس جمهور چین، روز سه شنبه در داووس سفت و سخت از تجارت آزاد دفاع کرد، و تأکید کرده که پکن با تغییر سیاست های آمریکا به سوی داخل، تمایل دارد که در عرصه تجارت جهانی نقش پر رنگتری داشته باشد.
  
ترامپ به عنوان رویس جمهور آمریکا، سیاست های خصمانه ای نسبت به چین دارد که از جمله آنها، افزایش تعرفه واردات از چین است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از چین خوشم نمی اید ولی از کره و ژاپن خوشم می اید.البته پیشرفت های چین خوب هست و من مخالف پیشرفت ان کشور نیستم چون هر ملتی خودش باید اینده خود را رقم بزند.امیدوارم همه کشورها به اینده و پیشرفت خوبی برسند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل