بازدید 3310

ونگر در انتظار مجازات+عکس

ونگر پس از اخراج به جای رفتن به سکوها در تونل رختکن ماند و در حالی که سعی داشت از آنجا بازی را تماشا کند با آنتونی تیلور، داور چهارم بازی و یکی از نگهبانانی که نزدیک او و تیلور بود هم درگیری لفظی پیدا کرد و حتی تیلور را هل داد.
کد خبر: ۶۵۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 23 January 2017
سرمربی تیم فوتبال آرسنال به دلیل هُل دادن یکی از داوران بازی تیمش برابر برنلی، ممکن است با جریمه سنگینی از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سان، دقایق پایانی بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال آرسنال برابر برنلی در ورزشگاه امارات لندن، پر از اتفاقات جنجالی بود. در آن مقطع که دو پنالتی - یکی به سود برنلی و دیگری به سود آرسنال اعلام شد - ونگر به دلیل اعتراض شدید به تصمیم جان موس، داور بازی برای اعلام یک ضربه پنالتی به سود برنلی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از کنار زمین اخراج و به سکوها فرستاده شد.

او اما به جای رفتن به سکوها در تونل رختکن ماند و در حالی که سعی داشت از آنجا بازی را تماشا کند با آنتونی تیلور، داور چهارم بازی و یکی از نگهبانانی که نزدیک او و تیلور بود هم درگیری لفظی پیدا کرد و حتی تیلور را هل داد.

ونگر بعد از بازی به اشتباهش پی برد و با عذرخواهی از تیلور پذیرفت که اشتباه کرده است، هرچند بعید است که این عدرخواهی او را از مجازات کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، نجات دهد. او بعد از بازی گفت: بابت همه چیز پشیمانم و عذر می‌خواهم. من به سکوها فرستادم شدم اما فکر می‌کردم که می‌توانم از تونل رختکن هم بازی را تماشا کنم. من به خاطر اعتراضاتی که شما هر روز در فوتبال می‌شنوید، اخراج شدم.

ونگر افزود: هیچ اتفاق بدی رخ نداد و اگر 10 بار دیگر چنین حرکتی را انجام دهم، 9 بار آن اخراج نخواهم شد. من تا دقایق پایانی بازی حتی از همیشه خونسردتر بودم. می‌دانم که باید دهانم را می‌بستم، به رختکن و از آنجا هم به خانه‌ام می‌رفتم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها پس از مشاجره با تیلور به رختکن رفت و از‌ آنجا شاهد به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش تیم 10 نفره‌اش توسط الکسیس سانچس در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی بود.

اگرچه ونگر با ماندن در تونل رختکن و هل دادن تیلور تخلف کرد اما طبق قوانین، تیلور هم نباید شخصاً برای فرستادن سرمربی آرسنالی‌ها به رختکن وارد عمل می‌شد و این مسئولیت مأموران امنیتی ورزشگاه بود که ونگر را به سوی رختکن هدایت کنند.

تیلور و موس جزو آن دسته از داوران انگلیسی هستند که این فصل سابقه بدی در اخراج سرمربیان لیگ برتر داشته‌اند. موس، ژوزه مورینیو را در تساوی یک بر یک منچستریونایتد برابر وستهام به دلیل شوت کردن یک بطری آب اخراج کرد و تیلور هم مارک هیوز، سرمربی استوک‌سیتی را در جریان باخت 4 بر صفر تیمش برابر تاتنهام به سکوها فرستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها